خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزادانزلی خبر داد:

تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در 4 واحد آموزشی در محدوده منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۶۱۵

معاون‌فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزادانزلی از تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در 4 واحد آموزشی در محدوده منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید فاتحی در آیین بزرگداشت 16 آذر مهم ترین عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته را دانشجویان اعلام کرد و گفت: نباید از شور و نشاط جوانی و افکار نو و دانش بنیان دانشجویان غافل شویم و با استفاده از ظرفیت موجود در مناطق آزاد، دانشگاه‌های مستقر در این منطقه باید با اهتمام جدی‌تری نسبت به پذیرش دانشجویان خارجی اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی به عزم سازمان منطقه آزاد انزلی برای افزایش حمایت از موسسات آموزش عالی در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: اهمیت توجه به زبان دوم در دانشگاه و لزوم تدریس با زبان دوم در مقاطع تحصیلات تکمیلی یکی از موارد آموزشی ضروری برای دانشگاه ها است و این سازمان از آمادگی لازم به منظور انجام همکاری‌های متقابل با دانشگاه‌ها جهت رسیدن به چشم انداز بیست ساله کشور و توسعه علمی منطقه برخوردار است.

علیرضا اقدامی معافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی نیز ضمن تبریک روز دانشجو بیان کرد: توسعه کشور در گرو پیشرفت همه جانبه دانشجویان بوده و نباید این قشر جوان و تحصیل کرده را از حضور در کرسی های سیاسی و سایر مجامع علمی و اجتماعی منع کرد.

 وی همچنین با دعوت از دانشجویان به بررسی و تحلیل مسائل روز کشور خاطر نشان کرد : دانشجویان باید نسبت به وقایع، ویژگی‌ها و توانمندی‌های کشور خود حساس بوده و در مجامع مختلف آزاد نظریه‌پردازی داشته باشند.

در ادامه این مراسم پس از قرائت سوگندنامه دانشجویان فارغ التحصیل، از دانشجویان برتر محدوده منطقه آزاد انزلی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است بالغ بر شش‌هزار دانشجو در 4 واحد آموزشی در محدوده منطقه آزادانزلی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز