خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

همه اعضای شورا موافق حمایت از سپیدرود هستند/ تعیین زمان برای مشخص‌شدن بدهی‌های تیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۴۹۳

رئیس‌کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: در جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی شورا اعضا به هدایت تیم سپید رود توسط شهرداری رشت رای دادند، اما چگونگی حمایت از تیم سپیدرود مشخص نشد.

رضاموسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بدهکاران تیم سپیدرود رشت پس از برعهده‌گرفتن تیم توسط شهرداری برای وصول مطالبات خود پا به میدان می‌گذارند، تاکید کرد: در همین راستا باید نحوه تمامی هزینه کردها مشخص و شفاف شده و میزان بدهکاری به اشخاص و بازیکنان و هزینه ها در روند کار پیش‌بینی شود.

وی افزود: شهرداری برای حمایت از این تیم حدود 6 میلیارد‌تومان مشخص کرده بود که از تهاتر و فروش یک ساختمان 8 واحدی تامین می شود.

روزان با بیان اینکه حمایت از تیم محبوب مردم رشت باید به شکل کامل و همیشگی باشد نه مقطعی، افزود: سپید رود از تیم‌های ریشه دار استان بوده و سابقه 50 ساله در فوتبال کشور دارد.

وی افزود: اقشار مختلف مردم روی این تیم حساسیت و تعصب بسیار خاصی داشته و به آن علاقمند هستند تا سپیدرود از دسته یک به لیگ برترصعود کند. 

عضو  شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: 48 ساعت فرصت داده شده که وضعیت بدهکاری تیم سپید رود مشخض شود و شورا نتیجه گیری لازم را انجام دهد. 

روزان با بیان اینکه برخی افراد موافق خرید تیم توسط شهرداری نیستند، تصریح کرد: جملگی اعضای شورا بر  حمایت از سپیدرود تا رسیدن به لیگ برتر متفق القول هستند.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری تیم را خریداری کند منافاتی با اصل حمایت ندارد، افزود: بسیاری از مردم رشت خواستار حمایت جدی از تیم داماش و سپیدرود هستند.

روزان افزود: به اعتقاد بنده تیم سپیدرود از ارزش بالایی برخوردار بوده و در افکارعمومی و اقشار مختلف مورد حمایت جدی است و اعضای شورا  نیز مخالفتی با این موضوع نداشته و بر چگونگی حمایت از این تیم تاکید دارند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش شهرداری رشت در مدتی که این تیم را حمایت کرده، حدود 250 میلیون تومان هزینه کرده است، افزود: به دلیل محاسبه‌نشدن برخی از هزینه‌های صورت گرفته بیشتر از مبلغ مورد اشاره از این تیم حمایت شده است.

روزان اظهار کرد: برای خرید سپیدرود شهرداری حدود 6 میلیارد تومان را پیشنهاد داده اما کل هزینه های این تیم در یک فصل بازی هایش حدود 7 میلیارد تومان است که این موضوع باید مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در شرایط سخت کنونی این تیم محبوب را حمایت کنیم.

روزان با بیان اینکه بنده به عنوان کمیسیون فرهنگی و یک عضو شورا باید موضوعات مربوط به تیم سپید رود را جمع بندی کرده و تمام هزینه ها را برآورد کنم، افزود: من به شخصه قصد کمک به تیم بسیار محبوب سپیدرود را دارم تا از این شرایط نجات پیدا کند.

 وی با تاکید بر اینکه تمامی هزینه‌های این تیم باید بصورت دقیق محاسبه شود، افزود: شهرداری رشت بدهکاری و مشکلات زیادی در بحث پرداخت حقوق به سازمان های وابسته خود دارد.

 روزان با اشاره به اینکه در سال جاری بودجه شهرداری رشت حدود 800 میلیارد تومان بوده، گفت: 7 میلیارد تومان مبلغ چشمگیر و قابل توجهی برای شهرداری رشت نیست و در این راستا همه اعضای شورا و مخصوصاً بنده موافق جدی نجات سپید رود هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز