خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۱۶ آذر منتشر شد؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز دانشجو

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۹۵

به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه و محمد علی نجفی استاندار گیلان به مناسبت روز دانشجو پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

پس از گذشت 63 سال از 16 آذر 1332 و شهادت«مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا» در اعتراض به دخالت بیگانگان در امور داخلی و استبداد حاکمیت، روحیه پرسشگری، نقادی و عشق و علاقه به ایران اسلامی از مهمترین ویژگی‌های بارز جامعه دانشجویی بوده است که در عرصه‌های مختلف مبارزه با رژیم پهلوی، دوران دفاع مقدس، جهش علمی‌کشور و تقدیم شهدای هسته‌ای امتداد یافته است.

در واقع بزرگداشت شانزده آذر ادای احترام به همه آنانی است که در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال ، آزادی و سربلندی ایران  قدم بر می دارند و مجاهدت می کنند.

بی تردید همانگونه که  امام راحل(ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه  فضای امید ، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

اینجانبان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو، امیدواریم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران با همدلی و اتحاد اقشار مختلف جامعه و تلاش جامعه علمی و دانشگاهی کشور همواره در اهتزاز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز