خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی خبرداد:

تحقق پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه استان مبنی بر اختصاص ردیف ویژه بودجه به آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۵۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی از تحقق پیشنهاد این سازمان مبنی بر اختصاص ردیف ویژه به استان در لایحه بودجه سال 1396 کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، ناصر حضرتی با بیان اینکه این پیشنهاد در سفر اخیر دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان مطرح شده بود، افزود: با پیگیری های استاندار محترم و اینجانب و پس از تأیید دکتر نوبخت، برای اولین‌بار در تاریخ استان علاوه بر اعتبارات متعارف سالیانه ردیف اعتباری ویژه‌ای نیز برای آذربایجان‌غربی در لایحه بودجه سال 96 منظور شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس درجدول شماره 9 لایحه بودجه سال 96 ردیفی با عنوان «ارتقای شاخص‌های توسعه استان آذربایجان غربی» با اعتبار 1000 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

حضرتی با اشاره به پایین بودن جایگاه استان در برخی شاخص های توسعه، اظهار کرد: این اعتبار بعد از ابلاغ برای بهبود شاخص‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، زیربنایی و فرهنگی آذربایجان‌غربی هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ سیاسی، جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با تداوم تأمین اعتبار این ردیف ویژه در طول برنامه‌ششم توسعه شکاف شاخص‌های توسعه ای استان با استان های برخوردار به حداقل برسد.

گفتنی است، پیشنهاد رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برای اختصاص ردیف ویژه در لایحه بودجه 96 به منظور جبران عقب ماندگی‌های آذربایجان‌غربی در مردادماه سال‌جاری و در ششمین جلسه شورای اداری استان طرح و مورد تأئید دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز