خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور کارگران؛

کنگره خانه‌کارگر شهرستان‌ری برگزار شد

کنگره خانه کارگر شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این کنگره که با حضور پرشور کارگران و بازنشستگان شهرستان ری در محل حسینیه جوانان محله بهشتی این شهرستان برپاشد، طبق رای‌گیری به‌عمل آمده، علی خدایی، قاسم جودکی، داود عسگری، محمدرضا بقاییان، سیدمرتضی اطیابی، ام‌البنین باقرنژاد و داود شهریاری به عنوان اعضای اصلی و اکبر رستمی، سیدرضی فاطمی و مصطفی باقری به عنوان اعضای علی‌البدل خانه کارگر شهرستان ری برای شرکت در کنگره سراسری تشکیلات مرکزی خانه کارگر انتخاب شدند.

علیرضا محمودی، نماینده تشکیلات‌مرکزی خانه‌کارگر در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور کارگران شهرستان‌ری در این کنگره اظهار داشت: به فضل خدا، خانه‌کارگر شهرستان‌ری به عنوان نگینی درخشان در میان تشکیلات‌کارگری است.

وی افزود: کنگره امسال خانه‌کارگر شهرستان ری به همت اعضای تشکیلات، کارگران، دبیر اجرایی و دیگر نهادها همچون شوراهای اسلامی کار، کانون کارگران بازنشسته و ... باعث سرافرازی قبله تهران شد.

وی تصریح کرد: در کمتر جاهایی، شاهد این انسجام و وحدت یکپارچه هستیم که امیدواریم این روحیه تداوم و افزایش یابد.

محمودی اظهار داشت: یکی از نقاط بارز شهرستان‌ری، حضور نمایندگان کارگری این شهرستان در شورای‌عالی کار است که امید داریم به همت این اعضا، شاهد برابری افزایش دستمزد در سال‌آینده براساس نرخ تورم باشیم.

کد خبر : ۴۳۴۶۳۷