خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی‌کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

پیست اسکی‌کاکان از مهمترین‌ظرفیت‌های‌گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۲۶

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمود باقری درنشست کارگروه گردشگری‌کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به فصل زمستان و ترویج ورزش‌های زمستانی نیاز است از پتانسیل‌های گردشگری این بخش با هدف اشتغال، درآمدزایی و جذب گردشگر به نحو مطلوب استفاده شود.

وی گفت: همکاری اداره کل ورزش‌وجوانان کهگیلویه و بویراحمد برای آماده‌سازی پیست کاکان در راستای استفاده گردشگران ضروری است.

مدیرکل‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته امکان استفاده گردشگران از پیست کاکان فراهم نبود و این درحالیست که گردشگران استان ما را به عنوان هدف و اقامت انتخاب کرده بودند.

باقری گفت: جشنواره برفی یکی از جشنواره‌های ثبت شده ملی است و باید شرایطی فراهم شود که به بهترین شکل در پیست کاکان برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به نزدیکی به ماه‌های آخر سال و تعطیلات، این نیاز دیده می شود که تمام دستگاه ها به وظایف خود در ستاد سفر به نحو مطلوبی عمل کرده تا استان به بهترین شکل به گردشگران ارائه خدمات کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز