خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ایلام خواستار شد:

تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از سوی بانک ها شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حشمت االله عسگری اظهار کرد: همراهی بانک‌ها و سرعت بخشی آنها برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در پویایی آنها و ادامه فعالیت اقتصادی این واحدها موثر است.

وی همچنین خواستار همکاری و همراهی بیشتر مدیران عامل بانک‌ها با مجریان طرح‌های تولیدی فعال برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش شد و گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی که در سامانه برای تسهیلات ثبت نام کرده‌اند، فعال بود و نیازمند دریافت تسهیلات برای ادامه فعالیت اقتصادی خود و افزایش ظرفیت هستند.

وی همچنین از مدیران عامل بانک‌ها خواست که با حضور مجریان طرح‌ها پیگیر رفع مشکل دریافت تسهیلات آنها شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز در این نشست به تشریح عملکرد دو بانک رفاه و صادرات و پرونده‌های اجرایی به آنها پرداخت و گفت: تاکنون 69 فقره تسهیلات به ارزش ریالی 530 میلیارد ریال توسط سایر بانک‌ها پرداخت شده و سهم پرونده‌های اجرایی بانک رفاه و بانک صادرات به ترتیب هشت و 18 مورد است که امیدواریم به پیگیری و بررسی مجدد وضعیت پرونده‌های ارجایی به این بانک‌ها نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

یارالله نصیری خواستار همراهی بیشتر بانک‌ها با مجریان واحدهای تولیدی شد.

در این نشست 26 پرونده ارجاعی به بانک صادرات و بانک رفاه استان مورد بررسی قرار گرفت که با بیشتر این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات به شرط تعیین تکلیف بدهی قبلی و تامین وثایق مورد نیاز موافقت شد.

کد خبر : ۴۳۴۳۷۷