خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی بندرانزلی خبر داد:

افتتاح کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) کپورچال/ یک متر سرانه فضای کتابخانه در بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۸۶

سرپرست کتابخانه‌های عمومی بندر انزلی از افتتاح کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) کپورچال بزرگ‌ترین کتابخانه روستاهای غرب شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میثم بابایی با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) کپورچال اظهار کرد: تأمین‌اعتبار این پروژه بیش از 3 میلیارد ریال از محل کمک‌های بنیاد قلم‌چی، انجمن شهرستان و کتابخانه عمومی استان گیلان بوده است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی انزلی با بیان اینکه از نظر متراژ کتابخانه کپورچال بزرگ‌ترین کتابخانه روستاهای غرب شهرستان بندرانزلی است، افزود: مساحت کلی این مجموعه 706 متر و زیربنا ساختمان کتابخانه 150 متر است.

وی مجموعه کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) روستا کپورچال را شامل بخش‌های مختلف از جمله بخش کودک، سالن مطالعه، نمازخانه و مخزن عنوان کرد و ادامه داد: این بنا سومین کتابخانه عمومی روستاهای غرب شهرستان بندرانزلی بوده و سرانه فضای کتابخانه در بندرانزلی به ازای هر 100 نفر یک متر است.

نماینده مردم انزلی در مجلس، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس آموزش و پرورش و بخشدار مرکزی شهرستان در مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) روستا کپورچال شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز