خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۶۹۷

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان امروز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبید رستمی با بیان اینکه این جشنواره جزء جشنواره‌های روتین سالانه می‌باشد، اظهار داشت: امسال ۸ نمایش به بخش بازبینی راه پیدا کرده اند و در این بخش آثار افرادی همچون حسن ترقی، جلال نصیری، طریفه کریمیان به این جشنواره راه یافته اند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خاطر نشان کرد: ۳ نمایش از سنندج و ۵ نمایش از شهرستانهای بانه، دیواندره، مریوان و بیجار انتخاب شدند.

وی به داوران این جشنواره در استان اشاره کرد و گفت: حمیدرضا نعیمی نویسنده و بازیگر، خسرو معین افشار بازیگر و فریدون حامدی نویسنده و کارگردان به داوری این جشنواره می پردازند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی افزود: برگزیدگان این جشنواره به اداره کل هنرهای نمایشی ایران برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می شوند.

رستمی با بیان اینکه در بخش های مختلف این جشنواره نقد و بررسی آثار توسط هنرمندان پیشکسوت انجام می شود، اظهار داشت: کلاس ورک شاپ، کلاس آموزش کارگردانی توسط معین افشار روز پنجشنبه ساعت ۹ شب برای کلیه شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به مدت ۳ روز از ۱۱ تا۱۳ آذر در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز