خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرهای سنندج، دیواندره وکامیاران: مشکل منابع طبیعی روستای آرندان باید قانونمند حل‌وفصل شود

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران به همراه فرماندار و بخشدار مرکزی سنندج در جمع مردم روستای آرندان بابیان اینکه لازم است توجه بیشتری به حل مشکلات روستاها شود؛ گفت: رفع مشکلات روستاها نیاز به اعتبارات بیشتر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علوی اظهار داشت: موضوع منابع طبیعی در روستای آرندان باید به شیوه‌ی مناسب و قانونمند حل‌وفصل گردد.

فرماندار سنندج از حضور علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در میان مردم روستای آرندان و همراهی ایشان در انجام پروژه‌های دولت تشکر کرد.

بخشدار مرکزی سنندج نیز در این جمع گفت: هدف از این حضور را بررسی وضعیت پروژه‌ها و میزان پیشرفت آن‌هاست.

صلواتی اظهار داشت: دهیاری و شورای اسلامی روستای آرندان، از دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی فعال شهرستان سنندج در پیگیری، انجام و تکمیل پروژه‌های عمرانی هستند.

رئیس شورای روستای آرندان نیز در این جمع گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های انجام‌شده، سنگفرش حدود 6 هزار مترمربع معابر، هزار و200 متر آسفالت رویه و مهار آب‌های سطحی در حدود 70 متر عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با همکاری و تلاش بخشداری و فرمانداری انجام شده است.

احمدی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات بخشداری و دهیاری تأمین شده است.

رئیس شورای روستای آرندان نیز در این جمع گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های انجام‌شده، سنگفرش  حدود 6 هزار مترمربع  معابر، هزار و200 متر آسفالت رویه  و مهار آب‌های سطحی در حدود 70 متر عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با همکاری و تلاش بخشداری و فرمانداری انجام شده است.

احمدی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات بخشداری و دهیاری تأمین شده است.

کد خبر : ۴۳۳۱۳۷