خبرگزاری کار ایران

تاج گردون مطرح کرد:

صادقی شاکی خصوصی ندارد/ مجلس وظیفه دارد از حقوق نماینده صیانت کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۰۴۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به تلاش برای بازداشت محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج گردون در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به خبر بازداشت محمود صادقی همتای خود در مجلس دهم شورای اسلامی نوشت: دقایقی پس از خبر تلاش برای بازداشت دکتر صادقی با ایشان تلفنی صحبت کردم و از متن حکم و صادرکننده حکم مشخص بود شاکی خصوصی در کار نیست.

وی افزوده است: اگر هم شاکی خصوصی در کار بود می بایستی حسب قانون ابتدا به مسئول دستگاهی که وی در آنجا مشغول است یعنی مجلس اطلاع دهند. اگر اتهام ایشان توهین به رئیس قوه قضاییه است و مدعی العموم ورود کرده است از صبح تا شب هزاران توهین در انواع رسانه و تریبون رسمی که بعضا برد بیشتری نسبت به تریبون مجلس دارند به دو رئیس دیگر قوا می شود و برای رئیس قوه قضاییه زیبنده نیست در شب رحلت مهربانترین انسان خلقت حکم به بازداشت نماینده مردمی دهد که او وظیفه اش را به انجام رسانده است.

تاج گردون در پایان آورده است: دکتر لاریجانی رئیس مجلس وظیفه دارد از حقوق نماینده صیانت کند و باید دید آیا او در برابر برادرش این کار را خواهد کرد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز