خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز خبر داد:

ممانعت از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی البرز

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۹۵۳

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در فصل زمستان گفت: ماموران پلیس راه استان، طبق قانون از تردد خودروهای فاقد امکانات و تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی البرز جلوگیری می کنند.

به گزارش ایلنا در البرز، سرهنگ رضا اکبری با بیان این که رانندگان قبل از سفر، لازم است از وضعیت راه ها مطلع شوند، افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ در فصل سرما حتی در وضعیت جوی مساعد الزامی است و در صورت همراه نداشتن این تجهیزات طبق قانون، یک نقص فنی محسوب شده و راننده متخلف جریمه می شود.

وی در ادامه با بیان این که با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف دراین استان، به ویژه در مناطق کوهستانی، رانندگان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، افزود: چنانچه خودرویی فاقد زنجیر چرخ باشد، از ادامه حرکت آن در مسیرهای کوهستانی جلوگیری خواهد شد.

اکبری با اشاره به افرایش مسافرت ها در تعطیلات هفته جاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

رئیس پلیس راه البرز در پایان، تاکید کرد: ضرورت دارد مسافران در فصول سرد زمستانی نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم، غذای کافی و همچنین زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن و پر بودن باک بنزین خودرو اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز