خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان حزبی انجام شد؛

انتخاب اعضای شورای حوزه و هیات رئیسه اتحاد ملت در مراغه

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۱۹

اعضای شورای حوزه حزب اتحاد ملت در شهرستان مراغه انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا ، با برگزاری جلسه‌ای در دفتر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در شهرستان مراغه، اعضای شورای حوزه حزب در این شهرستان انتخاب و شاهین اسکندری، هوشنگ اتابک و حسین صاحب جمع به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای حوزه برگزیده شدند.

در ابتدای این نشست که با حضور رؤسای کمیته‌های تشکیلات و امور حوزه‌های حزب در استان برگزار شد یوسف انصاری، عضو شورای منطقه و رئیس موقت شورای حوزه مراغه، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های جوانان تصریح کرد: وقت آن فرا رسیده است که در اداره ارکان مختلف حزبی راه را برای فعالیت جوانان هموار‌تر نماییم و به توانمندی آن‌ها اعتماد کنیم.

جعفر تقوی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حزب در استان تاکید کرد: بنا داریم به تدریج شورای حوزه‌های حزب اتحاد را در منطقه آذربایجان شرقی تشکیل دهیم و تشکیل شورای حوزه شهرستان مراغه نخستین گام در راستای طی این مسیر است.

در ادامه، علی اکبر نژادرضا با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای حزب در شهرستان مراغه، این شهرستان را یکی از فعال‌ترین حوزه‌های حزب در استان معرفی کرد و گفت: با اینکه ساز و کار برگزاری انتخابات در ایران بر اساس محوریت احزاب نیست و با برخی محدودیت‌‌ها مواجه هستیم، می‌بینیم که نیروهایی کیفی و معتقد به اصول و آرمان‌های جریان اصلاحات در این شهرستان ظهور و بروز یافته‌اند که باید این نیرو‌ها را قدر دانست.

رئیس کمیته امور حوزه‌های حزب اتحاد در استان افزود: ما همچنان به اصول خود پایبند هستیم، خود را حزبی پیشرو در جریان اصلاحات می‌دانیم و از آرمان ایران برای همه ایرانیان دفاع می‌کنیم.

در ادامه با برگزاری انتخابات میان اعضای حزب در شهرستان، آقایان یوسف انصاری، شاهین اسکندری، رحیم پناهی، محمدباقر سلیمانی، هوشنگ اتابک، آرش احدی، علی عرب بلاغی، حسین صاحب جمع، نوید اتابکی‌پور و خانم‌ها رقیه آزاد و افسانه جعفری به عنوان اعضای شورای حوزه مراغه انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز