خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه زینب استان مرکزی:

برخی اصولگرایان می‌گویند با دولت مخالفیم اما برای پست گرفتن التماس می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۰۹

دبیرکل جامعه زینب استان مرکزی از وضعیت اصولگرایان در این استان انتقاد کرد

 معصومه رضایی قائم مقام جامعه اسلامی زینب درباره فعالیت این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با انتقاد از عملکرد جبهه پیروان در کل کشور به ایلنا گفت: ما معتقدیم امور مانند روال گذشته بر اساس دموکراسی و انتخابات باید باشد نه دستوری و امر ونهی؛ چرا که این روال در جامعه تاثیری ندارد.

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر به انتخابات اعتقاد دارند. اینکه نامه‌ای دست یکی از آقایان افتاده از عملکردهای بد جبهه است. ما به عملکرد دبیر موتلفه استان که نامه در دستش گرفته و در کانال‌های مختلف می‌گذارد، انتقاد بسیار شدیدی داریم واصلا قبول نداریم چرا که ایشان به نظر من شایستگی‌های لازم را برای دبیری این جبهه ندارند.

رضایی یادآور شد: ایشان از مرحوم عسگر اولادی حکم دبیری دارند. دقیقا کلمه دبیر در حکم ایشان درج شده است. اما این حکم را کسی ندیده است؛ چرا که آن را بایگانی کرده‌اند، چون ایشان به مقبولیت اعتقاد داشتند. این آقا به اعتقاد من در سه گروه فعال بانوان مقبولیتی ندارند. ما به همه اعضا احترام می‌گذاریم، اماباید به مقبولیت هم توجه کرد.

وی افزود: برخی از اصولگرایان می‌گویند ما با دولت مخالفیم اما برای پست گرفتن التماس می‌کنند. مخالف دولت هستند اما در سفر ریاست جمهور این‌ها اصلا به کمیته احزاب ستاد استقبال سفر دعوت نشده بودند بعد تکذیب می‌کنند، تکذیب را گروهی انجام می‌دهند که دعوت شده باشند؛ نه گروهی که دعوت نشده باشد. اما در سفر رئیس جمهور ما به فکر جدید و پدیده نویی که در استان مرکزی اتفاق افتاد، اعتقاد داشتیم و حامی افرادی بودیم که در این کمیته شرکت می‌کردند به این آقایان راهکار داده، حمایت و شرکت می‌کردیم. به دنبال این تجربه موفق از همه دست اندرکاران و حوزه‌های سیاسی و تشکل‌های مختلف می‌خواهیم که این کمیته شکل بازتری پیدا کند و تبدیل به جبهه‌ای به نام جبهه اعتدال شود که از هر دو جریان چهره‌های موثر و معتدل درآن حضور داشته باشند.

وی با انتقاد از نبی حبیبی دبیرکل موتلفه گفته است این برادر بزرگوار را پدر معنوی برای خودمان می‌دانیم و به ایشان احترام می‌گذاریم ما عملکرد ایشان رابسیار مثبت می‌دانیم اما نقدی نیز به ایشان داریم. ایشان در استان تهران در دو دوره مجلس نهم و دهم در لیست اصولگرایان قرار داشتند و مردم تهران دست رد به سینه این بزرگوار زدند، بنابراین این برادر عزیز در تهران نیز تاثیرگذار نیستند که بخواهند برای استان مرکزی تصمیم بگیرند که چه کسی در راس باشد یا در ذیل قرار گیرد.

رضایی گفت: در مجموع به جای اینکه این برادر به امر و نهی بپردازد به انتخابات و دموکراسی در استان‌ها احترام بگذارد و به جای این امر و نهی‌ها به بازسازی حزب متبوعش در اراک بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز