خبرگزاری کار ایران

در منطقه ۲۰ شهر تهران:

سایت های برف روبی در جنوب تهران تجهیز و فعال شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۹۵

شهردار منطقه 20 از تجهیز و فعالیت سایت‌های برف‌روبی در 8 موقعیت مکانی در محدوده شهری و روستایی این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: 8 سایت برف روبی در موقعیت‌های مختلف مکانی منطقه 20 تجهیز و فعال شده است و با توجه به وسعت منطقه، پراکندگی آن به نحوی است که در صورت نیاز علاوه بر محدوده شهری، به روستاهای محدوده حریم نیز به خوبی خدمات رسانی می شوند.

صفوی افزود: سایت مرکزی دپوی تجهیزات مکانیکی و اقلام مورد نیاز در خیابان شهید رجایی و سایت‌های نواحی هفتگانه در خیابان‌های شهید نبی پور، شهید دستواره، دهخدا، 13 آبان، میدان معلم، عباس آباد و روستای غنی آباد فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای رفع بحران‌های احتمالی تمامی نقاط برف گیر را شناسایی کرده است، ادامه داد: در تمامی میادین، بزرگراه‌های شهری و معابر پرتردد از جمله شهید آوینی، امام علی(ع)، شهید کریمی، آزادگان، عبدالرحمن صوفی، جاده ورامین مخازن ویژه با تجهیزات کامل یخ زدا تعبیه شده است تا در صورت نیاز نسبت به بازگشایی مسیر اقدام شود.

شهردار منطقه 20 به تجهیزات مکانیکی و ماشین آلات سنگین نیز اشاره کرد و گفت: بابکت، گریدر، لودر، کامیون تیغه دار، تیغه‌های برف روبی، محلول پاش‌های مکانیزه، جرثقیل و بیل مکانیکی از جمله تجهیزات سنگین و نیمه سنگین آماده به خدمت مدیریت شهری در زمان های مورد نیاز است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز