خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

اقتصاد مقاومتی یک انتخاب نیست یک ضرورت ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۸۶

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنان در جمع نمایندگان بسیج اصناف استان زنجان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت در سطح ملی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری امروز در این جلسه با اشاره به اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه بین المللی که عامل مهمی در قدرت بازدارندگی و هراس دشمنان در مقابل ایران اسلامی بدل شده است، این اقتدار را مرهون خون پاک شهیدانی دانست که در نهایت گمنامی و در سخت‌ترین عرصه‌های دفاع مقدس جان باارزش شان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند .

مدیرکل مرکز رویکرد رسانه ملی را در چهارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و مبتنی بر نامگذاری سال توسط ایشان بیان کرد و افزود:با توجه به تاکید معظم له به تقویت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال بیش از 21هزار دقیقه برنامه با همین موضوع در حوزه های سیما، صدا و خبر تهیه و پخش شده است.

وی تشویق مردم  به مصرف کالاهای با کیفیت داخلی را در برنامه های مختلف یادآورشد و اضافه کرد: در برنامه جدید " ساخت وطن" بصورت ویژه به اثرات مثبت فرهنگ خرید کالای ایرانی در رشد اقتصاد کشور، کارآفرینی و اشتغال و رفع وابستگی به بیگانگان اشاره شده و در سایر برنامه‌ها مانند حرف حساب، سلام زنجان، گئجه لر و برنامه خانواده و ..... هم به فراخور موقعیت این موضوع مهم مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

مدیرکل مرکز با اشاره به تلاش رسانه استانی بمنظور امیدآفرینی و رفع مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی ،پرداخت دائمی بخشهای مختلف خبری مرکز به مقوله اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: دو گزارش فاخر خبری تولید شده در مرکز زنجان در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر و تشویق ریاست رسانه ملی قرار گرفته است.

وی بر آمادگی رسانه استانی بمنظور تولید ویژه برنامه هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی و تشویق به مصرف کالای ایرانی با مشارکت اتاق اصناف استان تاکید کرد.

در این جلسه رئیس اتاق اصناف استان با تاکید بر نقش رسانه ملی در توسعه همه جانبه اقتصادی کشور یادآورشد: نقش اثرگذار صداوسیما قابل انکار نیست و نمونه بارز آن جهانی شدن عزاداری مردم استان در قالب دسته جات حسینیه و زینبیه اعظم و معرفی زنجان بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی است.

رحیم حاج نایبی با تاکید بر بهره گرفتن از ظرفیت های خوب رسانه استانی در حوزه اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب افزود: در استلان زنجان35هزار واحد صنفی وجود دارد که25 هزاز واحد در زنجان فعالیت می کنند و تولید برنامه های مختلف رادیو تلویزیونی گام مهمی در رفع مشکلات این واحدها می باشد.

مسئول بسیج اصناف استان هم در این جلسه تقابل با جنگ نرم دشمنان را اصلی ترین رسالت رسانه ملی دانست و از توجه ویژه صداوسیمای مرکز زنجان به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید ایرانی تشکر کرد.

 حیدری موفقیت تلاش و حرکت چرخهای تولید و صنعت کشور درکنار افزایش کیفیت محصولات و فرهنگ سازی رسانه ملی بمنظور خرید کالای ایرانی را یک حرکت جهادی در مسیر استقلال کشور دانست.

در ادامه این جلسه نمایندگان واحدهای صنفی شهرستان‌های مختلف استان هر یک به بیان نظرات، دیدگاه‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود از رسانه ملی و استانی پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز