خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز مطرح کرد:

جان باختن 136 نفر در راه‌های البرز از ابتدای امسال

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۳۷۰

رئیس پلیس راه البرز از جان باختن 136 نفر بر اثر تصادفات از ابتدای سال جاری در راه های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ رضا اکبری امروز با بیان این مطلب گفت: دراین مدت 129 فقره تصادف منجر به فوت درجاده های استان البرز رخ داده که نسبت به مدت مشابه 22 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این آمار در سال گذشته در این مدت 139 نفر بوده که آمار تلفات امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 3 نفری همراه بوده است، افزود: درسال جاری 204 نفر دراثر تصادف در این استان مجروح شدند که این آمارنسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد کاهش یافته و 144نفرکمتر شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: درتصادفات خسارتی نیز در این مدت 3 هزار و 72 فقره تصادف خسارتی رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 404 هزارو 293 راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند، گفت: بیشترین عامل تصادفات تخطی ازسرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ از خط وسط عبور بوده است.

این مسئول در ادامه افزود: دراین مدت نیز 17هزارو 280 خودروی متخلف، در راه‌های استان البرز توقیف شده که این آمار، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: در این مدت 128 راننده مست و 54 راننده متخلف که نمره منفی بیش از 30 برای آنها منظور شده بود به دادگاه معرفی شد که به ترتیب به مدت 6 و 3 ماه از رانندگی محروم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز