خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در زنجان:

جنگ اقتصادی و فرهنگی شکل گرفته است/ عده ای می‌خواهند بسیج را خانه‌نشین کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۱۶۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با بیان اینکه با توطئه های جدیدی مواجه هستیم و جنگ اقتصادی و فرهنگی شکل گرفته است، گفت: ما باید در این امتحان هم رو به جلو حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز جمعه( 5آذر ) در همایش بسیجیان مدافعان حرم استان زنجان با بیان اینکه بسیج یعنی اخلاص، صداقت و فداکاری بزرگ برای ملت بزرگ اظهار کرد: بسیج یعنی شوق دیدار محبوب ، بسیج یعنی عبور از سختی ها، بسیج یعنی با دست خالی به جنگ رفتن، بسیج یعنی یقین و زنجان زادگاه بزرگ بسیج است.

سرلشگر رضایی، با اشاره به اینکه استان زنجان از زمان جنگ به فرمان امام (ره) لبیک گفته و به انقلاب پیوسته است، تصریح کرد:  سه هزار شهید و شش هزار جانباز و تربیت ده ها افسر عالی رتبه از افتخارات استان زنجان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بسیج درخت تناوری است که در عمق زمین ریشه دوانده و شاخ و برگ آن به آسمان رسیده است، افزود: از بسیج بوده که وحدت و برادری در کشور ایجاد شد و تا امروز ادامه داشته است.

سرلشگر رضایی همچنین با اشاره به اینکه از بسیج بود که بت شکنی آغاز شده و شهادت طلبی به عنوان یک فرهنگ و آرمان وارد جامعه شده است، گفت: بسیج بازتاب و انعکاس نور الهی ولایت در قلب انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج مشت آهنین ملت ایران در مقابل متجاوزین و صدام بوده، خاطرنشان کرد: بسیج یعنی آزادی زینبیه، دمشق ، موصل، حلب، لبنان، فلسطین و شهرهایی که زیر ظلم و ستم جنایتکاران قرار دارد.

بسیج مظهر ارزش های الهی است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بسیج مظهر ارزش های الهی است و از نور ایمان در قلب ملت ایران جوشیده و شکل گرفته است، گفت: عده ای هستند در داخل و خارج می خواهند بسیج را خانه نشین کرده  و از میان جوانان محو و نابود کنند.

 سرلشگر رضایی با بیان اینکه عده ای با  تبلیغات دروغین بسیج را در مقابل مردم نشانده و علیه بسیج اقدام به خراب کاری می کنند، تاکید کرد: بسیج در داخل و خارج کشور دشمن دارد و کسانی که با بیداری ملت ایران مخالفت دارند با بسیج مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که با قیام و خشم انقلابی ملت ایران مخالف اند با بسیج مخالف هستند، اظهار کرد:استکبار و ظالمین و هوادارن آنها در داخل خارج از منطقه مخالف بسیج  هستند چرا که بسیج در همه جا حضور دارد و در مقابل استکبار و ظالمین قد علم کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بسیج با استکبار ،ظالمین و متجاوزین دشمن است و به این دشمنی افتخارمی کند، تصریح کرد: بسیج از ابتدای تولد به دشمنی با استکبارو ظالمین پرداخته است و این دشمنی تا ابد ادامه خواهد داشت.

سرلشگر رضایی با اشاره به اینکه تلاش استکبار و مخالفین انقلاب این است که ارتباط ولایت و رهبری را با مردم قطع کنند تا نور انقلاب ضعیف شود که بتوانند نقشه های پلید و شیطانی خود را در کشور و منطقه پیاده کنند، افزود: وظیفه بسیج مقابله با کسانی است که می خواهند ارتباط بین انقلاب و بسیجیها را با مردم قطع کنند.

وی با بیان اینکه عربستان وهابیت صهیونیسم و آمریکا وهواداران آنها مانند جنگ احزاب دست به دست دادند و علیه انقلاب بوده و در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند، خاطرنشان کرد:تا زمانی که رهبری، ولایت و بسیجیان هستند نمی توانند وارد کشور و منطقه شوند می خواهند با توطعه و نیرنگ جدید وارد منطقه شوند.

جنگ فراگیر روبه روی بسیجیان است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جنگ فراگیر روبه روی بسیجیان است  و در این میان امتحان بزرگی از احزاب و بزرگان انقلاب گرفته خواهد شد، تاکید کرد:در حوادث گذشته مثل جنگ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شورش ها بسیجان با عقب زدن بحران ها از فرصت های به دست آمده علیه دشمنان استفاده کردند.

سرلشگر رضایی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با جنگ علیه انقلاب قدرت جمهوری اسلامی ایران را افزایش دادند، گفت: ترورهایی که منافقین و دشمنان انجام دادند باعث افزایش قدرت امنیتی  در کشور شد و ارتش بیست میلیونی در ایران شکل گرفت.

جنگ اقتصادی و فرهنگی شکل گرفته است
وی با تاکید بر اینکه با توطئه های جدیدی مواجه هستیم و جنگ اقتصادی و فرهنگی شکل گرفته است، گفت: ما باید در این امتحان رو به جلو حرکت می کنیم که در این جنگ هم نقاط قوت داریم و هم نقاط ضعف پس باید نقاط ضعف را  شناسایی کنیم و طبق یک برنامه رو به جلو حرکت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تجربه نشان داده در ایران توانایی ها بالایی وجود دارد ، افزود: در ساخت موشک و تجهیزات نظامی پیشرفت کردیم و باید فرمول شکست ناپذیری را در بسیج راه اندازی کنیم.

منتظر آمریکا ماندن تردید بزرگی است

سرلشگر رضایی با بیان اینکه با تردید نمی شود کشور را اداره کرد، خاطرنشان کرد: منتظر آمریکا ماندن تردید بزرگی است،؛ یک عده دچار تردید هستند، باید تردید و دودلی را کنار بگذاریم راه امام را دنبال کنیم چرا که از آمریکا آبی برای جمهوری اسلامی ایران نمی جوشد.

وی با اشاره به اینکه یک عده خسته شده اند چرا که خود خستگی یکی از موانعی است که اجازه نمی دهد خستگی ناپذیری های دورا ن جنگ به وجود بیاید، تصریح کرد: کشور ما نیاز به فرهنگ جوانانی چون مرادخانی و شهریاری دارد و کشور را با خستگی نمی توان اداره کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده ای برای انقلاب انگیزه ای ندارند و انگیزه آنها به پایان رسیده است ولی ما به دنبال ایران بزرگ و تمدن ساز هستیم و راه طولانی در پیش داریم، تاکید کرد: بهم زدن برادری و ایجاد تفرقه یکی از مشکلات انقلاب است. وقتی رهبری و ولایت داریم پس باید وحدت و برادری داشته باشیم.

سرلشگرضایی با اشاره به اینکه بسیج مظهر وحدت و برادری است، خاطرنشان کرد: جبهه بزرگ بسیج در درون مشکلات و موفقیت هایی دارد. در داخل ایران مدیران بسیجی هرجا که باشند به سهم خود فعالیتهایی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب باید در همه ابعاد شتاب بگیرد باید به تردید ها و دودلی ها تفرقه ها پایان داده شود، افزود: باید کاری کرد. تلاش ، نوآوری و خلاقیت در کشور موج بزند و این شدنی است و می توان شتاب رو به جلو را فراهم کرد.

مذاکرات برجام نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید به صورت میلیونی کارتولید و اشتغال ایجاد شود، اظهار کرد: مذاکرات برجام نشان داد رهبری حداکثر همراهی را انجام داد و در حال حاضر برجام نشان دهنده این است که آمریکا قابل اعتماد نیست.

سرلشگرضایی با بیان اینکه بسیجیان ما امروز فعال هستند و امروز روز بسیج میلیونی است و بسیج نفری کافی نیست، تصریح کرد: فرمول بسیج را باید بکار گرفت. بسیج باید برای اقتصاد مقاومتی و تولید علم و فناوری آماده شود چرا که بسیج فقط برای دوران جنگ نبوده است.

وی در پایان سخنان خود ، با اشاره به اینکه عده ای در داخل مردد و خسته شده اند، افزود: نیاز به جهش بزرگ داریم . فرمول بسیج را در کنار رهبر بزرگ باید ادامه داد. باید دوباره لباس رزم بر تن کنیم؛ صلاح امروز بسیج قلم، فکر، نوآوری جدید در یک جبهه و میدان جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز