خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان:

مطبوعات و رسانه های استان زنجان در راستای اهداف نظام حرکت می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۰۲۷

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: مطبوعات و رسانه های استان زنجان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، شب گذشته در نشست صمیمی و دیدار مدیران مطبوعات و خبرگزاری های فعال استان زنجان، با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان،گفت: مطبوعات و رسانه های استان زنجان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنند.

مقدم با اشاره به همراهی مطلوب اصحاب رسانه های استان با دولت ادامه داد: اصحاب رسانه استان برخلاف مشکلات اقتصادی نهایت اهتمام و دقت را در تولید محتوا و خبر تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره آغاز به کار خانه مطبوعات استان در دولت تدبیر و امید گفت: در استان زنجان سه روزنامه، 14 هفته‌نامه، 13 دو هفته نامه، 9 فصلنامه، یک دو فصلنامه، 6 پایگاه خبری، پنج ماهنامه، دو ماهنامه فعال و همه خبرگزاری‌های فعال در کشور نیز در استان زنجان نمایندگی دارند.

مقدم،  همچنین با اشاره به اینکه دولت در زمینه پرداخت بیمه خبرنگاران آمادگی خود را برای پرداخت آن اعلام کرده است، تاکید کرد: خبرنگاران عمر خود راصرف تولید اخبار در جامعه می کنند و بیمه شدن حق طبیعی آنهاست که صاحبان رسانه ها باید در این زمینه همکاری و اقدام کنند.

احمد بیگدلی ، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این دیدار، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حفظ و انسجام و ، وحدت در کشور ،گفت: در راستای  مسائل  توسعه ای استان باید موضوعات سیاسی را کنار گذاشت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سه ماه فعالیت استاندارجدید زنجان به اندازه چند استاندار فعالیت صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان استان شاهد اقدامات مطلوب در زمینه توسعه و پیشرفت استان باشیم.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه ما نیز به عنوان سرباز در خدمت نظام هستیم، تاکید کرد: همه به دنبال توسعه، تعالی و پیشرفت کشور و استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز