خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خبرداد:

تردد بیش از 7 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۶۱

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت تردد بیش از 7 میلیون وسیله نقلیه در این استان در آبان ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان امروز با اعلام این خبرافزود: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با 58 دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان، در آبان­ماه سال جاری تعداد 7.803.136 تردد وسیله نقلیه ثبت شده ‌است.

دست نشان تصریح کرد : در این مدت تعداد ترددها در جاده­‌های کشور حدود 388 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه هفدهم کشور را داراست.

وی تصریح کرد : 26 درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است (با 2.026.682 وسیله نقلیه سنگین). در حالیکه میانگین کشوری 17% بود و استان زنجان در رتبه هشتم کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده­‌ها قرار دارد. میانگین کارکرد دستگاه‌های ترددشمار در این مدت 99 درصد بوده‌است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اظهار داشت : بیشترین تردد مربوط به آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با 413.515 تردد و محور خرمدره-ابهر با 376.094 تردد و کمترین تردد مربوط به  محور گرماب- زرینه رود با 162.12 تردد است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز