خبرگزاری کار ایران

ناصر آل‌محمدی در گفت و گو با ایلنا:

تمام راه‌های استان گیلان به جز محور پونل - خلخال باز است

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۲۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: تمام راه‌های استان به جز محور پونل- خلخال باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

ناصر آل محمدی در گفت وگو با ایلنا بیان کرد: محور پونل- خلخال حد فاصل زندانه تا گردنه الماس بعلت بارش برف و کولاک و نبود ایمنی کافی و خطر سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است و محور اسالم به خلخال مسیر جایگزین خواهد بود.

ناصر آل محمدی ضمن اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از اکیپ‌های گشت راهداری در حال حاضر بیشترین بارش برف مربوط به مسیر آبی نام واقع در شهرستان سیاهکل و محور بلوردکان _ خصیب دشت در شهرستان املش با ۹۰ سانتیمتر گزارش شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین ارتفاع برف در محور گیلوان ۷۰ سانتیمتر ماسوله ۴۰ سانتیمتر در ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر و امامزاده ابراهیم شفت و محور پونل- خلخال ۵۰ سانتیمتر و در محورهای کوهستانی دیلمان ۳۵ سانتیمتر ثبت شده است.

وی سپس ضمن اشاره به اجرای عملیات مستمر و شبانه روزی برفروبی در محورهای کوهستانی استان افزود: با تداوم بارش برف در محورهای کوهستانی استان اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان مستقر در راهدارخانه های محورهای مذکور ضمن اقدام به اجرای عملیات برف روبی بطور بی وقفه در تلاشند تا در جریان تردد در محورهای برفگیر استان خللی رخ ندهد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به این نکته که مطابق گزارشهای دریافتی محورهای برفگیر استان باز و تردد روان برقرار می باشد.از رانندگان خواست ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی نهایت احتیاط را در حین رانندگی بویژه در مناطق کوهستانی استان مد نظر قرار دهند تا با مشکل مواجه نشوند .

گفتنی است ۳۷ اکیپ راهداری با ۲۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین ونیمه سنگین در محورهای استان مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز