خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در گفتگو با ایلنا:

استانداری باید رسما عذرخواهی کند/ عملکرد استاندار هرمزگان ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۶۲

نماینده مردم بندرعباس اظهار داشت:تازمانی که در سایت استانداری از بنده بابت توهین ها و تهمت های ناروا عذرخواهی نشود به جلسه ای که معاون استاندار عنوان کرده نخواهم رفت و اگر هم بروم چندین برابر این انتقادات را مطرح خواهم کرد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندرعباس با بیان اینکه به اینکه رفتن وی از فرمانداری بسیار طبیعی بود، گفت:اظهارات مردم نسبت به توانمندی‌ام در زمان فرمانداری و اکنون که نماینده هستم نشان می دهد که به دنبال منافع شخصی نبوده و نیستم.

وی خاطرنشان کرد: بنده در تمام دولتها و با 13 استاندار اصلاح طلب و اصولگرا کار کرده ام، آنهایی که منتقدند و می‌گویند اختلاف من و استاندار شخصی است بروند و از این  13 استاندار بپرسند که «مرادی» چگونه فردی در سیستم اداری است وآیا نحوه کارکردش بگونه ای است که شائبه منافع شخصی و یا اختلاف های شخصی مد نظرش باشد یا خیر ؟

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات امام جمعه محترم پارسیان در دفاع از استاندار خوب است، یادآور شد:ولی این عزیزان بدانند وآگاه باشند که فعلا به علت ماه‌های پایانی دولت و انتخابات پیشرو، این انتزاع مسکوت مانده و استاندار هیچ نقشی در توقف آن نداشته است و بعد از انتخابات و روی کار آمدن دولت دوازدهم قطعا کار نمایندگان استان برای دفاع از حقوق مردم پارسیان سخت تر خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت:بنده اختلافات اخیر با استاندار را عین منافع مردم می دانم و بعنوان کارشناس  29 ساله وزارت کشور میگویم در هرمزگان جای کار بسیار است. اگر استاندار بیاید کار کند و مشکلات را برطرف کند، بنده هیچ خصومتی با ایشان ندارم و هدفم فقط رفع محرومیت، بیکاری و فقر در هرمزگان است.

نماینده مردم بندرعباس در ادامه افزود:استاندار می گوید نرخ بیکاری را از 16درصد به 11درصد رسانده ایم، مصداق عینی بیاورید و آمار دروغین به مردم ندهید، مردم خودشان واقعیتها را درک می کنند و به عینه  جوانان بیکار را در میان خودشان می بینند.

مرادی با بیان اینکه از نخبگان استان درخواست دارم که عوام فریبی ها را باور نکنند، تصریح کرد:استاندار   3سال وقت داشت و کاری برای استان نکرد، سایر نمایندگان هم اذعان دارند که ایشان علمکردش ضعیف است و بر زیر مجموعه اش اشرافیت ندارد، خدا را شاهد می گیرم که اگر استاندار بعدی هم عملکردش ضعیف باشد بازهم منتقد خواهم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:قطعا در دولت دوازدهم نمایندگان استان باید به یک اجماع در انتخاب استانداری قوی و کار آمد برسند تا فردی توانمند مدیریت استان را در دست بگیرد.

وی تاکید کرد:استاندار باید فردی بومی، توانمند و همراه با دولت باشد و چنین گزینه هایی را در استان کم نداریم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:تازمانی که در سایت استانداری از بنده بابت توهین ها و تهمت های ناروا عذرخواهی نشود به جلسه ای که معاون استاندار عنوان کرده نخواهم رفت و اگر هم بروم چندین برابر این انتقادات را مطرح خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز