خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری زنجان خبر داد:

پروژه‌های مسکن مهر استان زنجان جزو اولین‌ها در سطح کشور است/ بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۹۸

استاندار زنجان با تاکید بر نهایی شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال در استان گفت: زنجان جزو استان های پیشتاز در اجرایی شدن پروژه مسکن مهر است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز چهارشنبه (26 آبان) در جلسه شورای مسکن زنجان، اظهار کرد: با اهتمام دستگاه‌های اجرایی پرونده مسکن مهر تا پایان امسال در استان زنجان بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه های متولی در این پروژه به تعهدات خود در ارائه خدمات به شهرک ها در این پروژه عمل‌کنند، افزود: احداث مدرسه، مسجد،آتش‌نشانی، کلانتری باید در این پروژه‌ها پیش‌بینی شود.

استاندار زنجان با مطلوب ارزیابی کردن روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در زنجان ادامه داد: سرعت اجرایی شدن این پروژه در استان به اندازه ای است که زنجان جزو استان‌های پیشتاز در اجرای پروژه است.

مقام عالی استان با بیان اینکه سال گذشته 790 میلیارد تومان و بطور میانگین سالانه 119 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کم‌بهره در حوزه مسکن به مردم استان ارائه شده است، افزود: این تسهلات با 18 درصد سود در مسکن مهر و بافت فرسوده به متقاضیان ارائه شده است.

به گفته استاندار زنجان، 11‌ درصد از این سود در قالب یارانه از سوی دولت پرداخت می‌شود و سهم مردم تنها 7 درصد است تا بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال پرداخت تسهیلات از رشد 18.5 درصدی برخوردار بوده است، افزود: تلاش می‌شود تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در زنجان بسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز