خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

مسیرهای منتهی به پیاده‌روی اربعین‌حسینی در شهرری مسدود می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۲۰

شهردار منطقه 20 گفت: مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی در محدوده منطقه 20 برای میزبانی از عاشقان امام حسین (ع) آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد صفوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با پیاده‌روی مذهبی عزاداران حسینی از نجف اشرف به کربلای معلی، خیل عظیم عزاداران‌تهرانی مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را پیاده خواهند پیمود و تمهیدات ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

صفوی با اشاره به اقدامات و پیش بینی های مراسم اربعین حسینی گفت : به منظور برقراری امنیت کامل و راهنمایی زائران، باحضور عوامل اجرایی حوزه ترافیک منطقه 20 و همکاری پلیس راهور مسیرهای راهپیمایی به سمت خیابان فدائیان اسلام ، میدان شهرری ضلع شمال و شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و خیابان شهید رجایی و ضلع جنوب حرم  هدایت می شود.

وی به اعمال محدودیت های ترافیکی در 26 مقطع اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و معابر فرعی منتهی به خیابان فدائیان اسلام حدفاصل میدان بسیج مستضعفین (سه راه ورامین) تا میدان شهرری از ساعت 24 روز شنبه تا پایان مراسم پیاده روی اشاره کرد و افزود: میدان سلمان فارسی ورودی و خروجی از خیابان شهید قمی ، خیابان شهید قمی ابتدای بلوار جانبازان ، میدان سلمان فارسی نبش کوچه شهید کربلایی مهدی، کوچه شهید حسن خانی ، ضلع شمال و جنوب میدان شهید قشقائی ، ابتدای خیابان شهید یوسفی نژاد، ضلع جنوبی میدان نارنج، میدان مدرس نبش خیابان شهید حیدرلو، خیابان شهید فدائی ابتدای ضلع جنوب، خیابان هلال احمر ، ، بلوار سلمان فارسی نبش کوچه بصیر، ضلع شمال و غرب میدان نارنج و میدان زمزم از مسیرهای واقع در طرح محدودیت ترافیکی است و به وسیله نیوجرسی و راه بند مسدود می شود.

صفوی به تدابیر لازم برای برگشت راهپیمایان اشاره کرد و گفت: 100دستگاه ون از خیابان های آستانه و ضلع جنوب حرم به سمت متروی شهرری و 500دستگاه اتوبوس از میدان شهرری،ضلع جنوب و شرق حرم و انتهای خیابان آستانه به مقاصد شوش، دولت آباد، خراسان، خاوران، امام حسین (ع)، باقر شهر- کهریزک، ورامین – پیشوا و قرچک ، و نازی آباد – راه آهن برای خدمات رسانی به عزاداران در نظر گرفته شده است.

وی به آماده سازی مسیرهای راهپیمایی با پرچم های سیاه و بنرهای اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و شهید غیوری از جمله مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی هستند که بهسازی، پاکسازی و فضاسازی های مناسبتی این ایام انجام شده است.

صفوی با اشاره به اینکه ایستگاه هاب پذیرایی زائران با همکاری ادارات شهری و ظرفیت های بومی و محلی منطقه 20 در مسیر پیاده‌روی پیش‌بینی‌شده است، گفت: تمامی‌ظرفیت‌های سرویس‌های بهداشتی بوستان ها، مساجد و مدارس در خدمت زائران خواهند بود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: سخنرانی مذهبی، مدیحه سرایی مداحان ، قرائت زیارت اربعین و نمایش های آئینی از جمله برنامه هایی است که در داخل صحن های حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و در ضلع های جنوب و شرق حرم اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز