خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف 225 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 225 کیلو مواد مخدر در مرز سراوان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با شرافیت اطلاعاتی از قصد باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را زیرپوشش کامل اطلاعاتی خود قرار دادند.
 
وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب این محموله را از طریق خودرو وارد کشور کنند با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران و همکاری عوامل سپاه پاسداران در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام ماندند.
 
کمیلی بیان کرد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور ماموران به سمت آنها تیر اندازی کردند که در نتیجه با آتش پر حجم مرزداران مجبور به عقب نشینی شدند که سرانجام با عملیات پایش هوایی محل اختفای قاچاقچیان شناسایی شد و پس از درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی‌شب و عوارض‌طبیعی منطقه به عمق کشور پاکستان متواری شدند.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با بررسی دقیق منطقه، مرزداران موفق شدند مقدار دو تن و 225 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه را از خودرو هایلوکس و مقداری سلاح و مهمات را کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

کد خبر : ۴۲۹۵۶۴