خبرگزاری کار ایران

با حضور آحاد مختلف مردم

پیکر مطهر شهید خزائی در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۲۳

پیکر شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و با حضور مسئولان کشوری و استانی در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زاهدان، آیین تشییع پیکر مطهر این شهید سر افراز با حضور عسگری رئیس سازمان صدا و سیما ، مسئولان استانی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علمای تشیع و تسنن و اقشار مختلف مردم شهید پرور زاهدان از مصلای قدس تا گلزار شهدای برگزار شد.

علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: سیستان وبلوچستان با اهدای بیش از 2 هزار شهید شیعه و سنی از ابتدای انقلاب مقاومت و شهید پروری خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: این شهید بزرگوار از این استان برخاست و به کشور سوریه و شهر حلب مهاجرت کرد و از مردم مظلوم سوریه دفاع کرد تا روایتگر ظلم‌هایی که به آنها می‌شود باشد.

رئیس رسانه ملی خاطر نشان کرد: شهید محسن خزائی یک خبرنگار شجاع و شهادت طلب بود و از شهادت نمی هراسید و موید این موضوع گزارش هایی است که از وی به یادگار مانده است.

عسگری شهید خزائی را یک قهرمان ملی و الگویی بی نظیر برای جوانان کشور دانست و تصریح کرد : این شهید یکی از افراد خانواده صدا و سیما و یک خبرنگار ویژه در تراز رسانه بود.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت : شهید خزایی از سال 74 با فعالیت خود در صدا و سیمای استان منشا خدمات ارزنده برای این نهاد بود به طوری از سال 80 تا 82 به عنوان مسئول فرماندهی پایگاه بسیج شهید برخوردار صدا و سیمای استان و سال 83 به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان به فعالیت پرداخت.

محمود دولت کردستانی اضافه کرد: شهید محسن خزائی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به عنوان مدیر خبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت های تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.

وی افزود: این شهید والامقام با توجه به ارادت بالایش به خاندان‌عصمت و طهارت(ع) بعد از گزارش‌های خبری خود در میان رزمندگان مقاومت در سوریه مداحی اهل بیت(ع) را می کرد.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجلس عزاداری امروز و فردا در رضویه زاهدان و مراسم سوم این شهید بزرگوار نیز روز پنجشنبه 27 آبان در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

گفتنی است  شهید محسن خزائی روز شنبه 22 آبان در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز