خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره فناوری‌های نو تبریز خبرداد:

امضای 21 تفاهم‌نامه تجاری به ارزش 150 میلیارد ریال در تبریز

دبیر چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز از امضای 21 تفاهم‌نامه تجاری به ارزش 150 میلیارد ریال در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در مراسم اختتامیه این رویداد علمی، از حضور یک هزار و 700 طرح در این جشنواره خبر داد و گفت: 21 تفاهم نامه تجاری سازی به ارزش 150 میلیارد ریال بین طراحان و سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه امضا شد.

علی جهانگیری، تجاری سازی را هدف اصلی برپایی این نمایشگاه اعلام و اظهار کرد: هدف فناوران برای حضور در این نمایشگاه باید پیدا کردن مشتری برای طرح‌ها باشد.
 
وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه 37 کارگاه برای توانمندسازی فناوران تشکیل شد، افزود: فناوران باید با کسب توان مذاکره و بازاریابی‌بتوانند به اهداف خود برسند و توان‌حرفه‌ای جذب مشتری و بازار را داشته باشند.
 
جهانگیری با اشاره به شرکت حدود یک هزار و 700 طرح در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال 600 طرح از استان‌های دیگر و 24 طرح خارجی حضور داشتند و 5 هیئت خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.
 
وی با اشاره به حمایت دولت از طرح‌های فناورانه خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در سال اول تصدی مسئولیت، صندوق شکوفایی نوآوری را فعال کرد اما درصد پایینی از اعتبارات این صندوق جذب شد.

کد خبر : ۴۲۸۷۳۱