خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی لرستان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرم‌آباد با ۳۶ شاکی

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۳۴

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی لرستان، در عملیاتی توانستند یک نفر کلاهبردار حرفه‌ای که بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا در خرم آباد، سرهنگ عباس نظری با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خرم آبادی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مهندسی ساختمان، مبالغی را از آنان دریافت و سپس متواری شده است، رسیدگی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی لرستان  قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است، افزود: متهم با شیوه متقلبانه از ۳۶  نفر از شهروندان خرم آباد، کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده محرز شد،  فرد کلاهبردار با شگردهای متقلبانه، خود را مهندس ساختمان در امر انبوه‌سازی واحدهای آپارتمانی معرفی کرده که پس از جلب اعتماد تعدادی از شهروندان، مبالغی را بابت پیش‌فروش واحد ساختمانی نیمه‌کاره از آنان دریافت کرده و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در تهران شده و پس از چند روز تعقیب و مراقبت در عملیاتی منسجم و برنامه‌ریزی شده، فرد متخلف که با تغییر چهره قصد فرار داشت را دستگیر و به پلیس آگاهی لرستان انتقال دادند.

سرهنگ عباس نظری تاکید کرد: متهم برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی  قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز