خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان مطرح کرد:

اجرای طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا و خدمات در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از اجرای طرح ویژه نظارتی این سازمان بر روند عرضه و تقاضای کالاها و خدمات در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، بهرام براری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اجرای طرح سراسری اربعین در استان‌های معین و پذیرایی زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح اعمال نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا و خدماتی است که متناسب با این ایام صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اقامت یا عبور زائران اربعین در این استان‌ها طرح های نظارتی بیشتر نمود خواهد داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح تعدادی از استان‌ها که به نحوی افتخار پذیرش و حضور زائران کربلا را دارند تحت عنوان استان های هدف مشخص شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با اشاره به اینکهاین طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد، تاکید کرد:در این طرح نظارتی بازرسین تعزیرات حکومتی لرستان در قالب اکیپ های سیار و با همکاری چند دستگاه دولتی  بر روند حمل و نقل بین شهری، خدمات هتل داری، رستوران ها و غذاخوری ها و کالاهایی که به صورت یومیه مصرف می شود، نظارت ویژه می کنند.

براری با اشاره به نظارت ویژه توسط بازرسین و اکیپ های سیار بر روند عرضه و تقاضا افزود:  شعب اداره کل تعزیرات حکومتی به صورت سیار و متشکل از نمایندگان دستگاه های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، راهداری، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی به شکایات افراد در شعب سیار رسیدگی می نمایند.

وی با بیان اینکه افراد می توانند شکایات خود را از طریق شماره ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت منعکس کنند، اظهار داشت: علاوه بر این زائرین و عموم مردم می توانند شکایت خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و یا موارد را با شماره تماس ۳۳۳۲۵۰۵۸ ۰۶۶در میان بگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان تاکید کرد: پیگیری به شکایات در اسرع وقت در اولویت کاری بازرسین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز