خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان مطرح کرد:

طرح مشکلات و پیگیری دغدغه‌های اصناف البرز بواسطه حضور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۹۴

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: اصناف استان از مدت ها قبل با پیگیری و بررسی مشکلات خود، آماده انتقال نزدیک مشکلات و دغدغه‌های صنفی خود به رئیس جمهور و کاروان دولت هستند.

به گزارش ایلنا در البرز، حمید کریمی امروز با بیان این مطلب افزود: از مدت ها قبل اصناف استان با برگزاری نشست های مختلف، برنامه ریزی های لازم را برای سفر رئیس جمهوری انجام داده‌اند و با بررسی و رصد دقیق کمبودها و مشکلات خود، به استقبال کاروان دولت می روند.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به مرتفع شدن دغدغه‌های اصناف و گره گشایی از برخی مشکلات و ارائه خدمات به اصناف کرج به واسطه حضور رئیس جمهور و کابینه دولت در استان خاطرنشان کرد: کاهش عوارض‌صنفی ناعادلانه از جمله مسائلی است که‌درصدد هستیم به گوش رئیس‌جمهوری برسانیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه اصناف، خواستار حمایت و مساعدت بیشتر از سوی دولت هستند، خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل امکانات زیرساختی و بروکراسی اداری واگذاری و نصب انشعابات شهرک صنعتی- صنفی شیخ آباد، با دو هزار واحد صنفی و 900 میلیارد تومان هزینه و اشتغال زایی 10 هزار نفر، از دیگر خواسته های پیگیرانه و توقعات اصناف کرج، بواسطه حضور کاروان دولت در البرز است.

وی با بیان این که فعالین 100 هزار واحد صنفی کرج، در انتظار برکات حضور رئیس جمهور در استان هستند، خاطرنشان کرد: اصناف، به عنوان یکی از تشکل‌های بزرگ غیردولتی، همواره در کنار مردم، برای دفاع از آرمان‌های نظام، در عرصه‌های مشارکتی حضور داشته و این بار نیز به صورت خودجوش و همراه با حرکت های مردمی آماده استقبال از کاروان دولت در البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز