خبرگزاری کار ایران

در راستای کاهش آسیب‌های فضای مجازی انجام شد؛

تشکیل دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۶۰

مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی البرز، از آغاز به کار فعالیت این مجموعه آموزشی در راستای کاهش اثرات آسیب‌های فردی و اجتماعی حضور در فضای مجازی، در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، حسن امیدیان با بیان این مطلب گفت:تاسیس دبیرخانه فضای مجازی به منظور کاهش‌اثرات آسیب‌های فردی و اجتماعی، نظیر بحران هویت و هنجارشکنی در این فضا انجام شده است.

امیدیان در ادامه افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش سواد فضای مجازی در سطح استان، دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان البرز آمادگی دارد، کارگاه‌های آموزش سواد فضای مجازی را برای اقشار مختلف برگزار کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و افزایش روز افزون رغبت به حضور در این فضاها، ضرورت ارتقای سواد فضای مجازی و آشنایی جوانان و مسئولان فرهنگی استان با این فضاها و بازی‌های رایانه‌ای، بیش از پیش نمایان است که بر همین اساس، دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شد.

وی گفت: آمارها نشان‌می‌دهد امروزه گشت‌زنی افراد در فضای مجازی به یک بحران‌فکری‌برای خانواده‌ها تبدیل شده است، لذا این ضرورت احساس می‌شود که فضای مجازی آسیب شناسی و به درستی هدایت شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 34457132-026 و 09903400814 و یا با پست الکترونیکی alborz@seraj.ir تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز