خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

منطقه ویژه اقتصادی لامرد به نماد توسعه صنعتی استان مبدل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس گفت: با توجه به طراحی‌های انجام شده، منطقه ویژه اقتصادی لامرد در آینده نمادی از توسعه فراگیر صنعتی استان فارس خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، یدالله رحمانی در بازدید از منطقه ویژه لامرد افزود: یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان فارس رفع موانع و نارسایی‌های احتمالی فراروی سرمایه‌گذاران است که با جمع بندی‌های انجام شده خوشبختانه در این منطقه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ایجاد مناطق ویژه اقتصادی استفاده از ظرفیت‌های محلی برای توسعه کشور و خلق ارزش افزوده متناسب با استعدادهای منطقه‌ای است که این امر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد متجلی است.

معاون استاندار فارس بر رفع پاره‌ای از مشکلات برای تقویت زیرساخت‌های موجود در این منطقه و تعامل همه دستگاه‌های ذیربط در سطح استانی و ملی برای انجام طرح‌ها در بازه زمانی تعیین شده تأکید کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز با تقدیر از توجه مدیریت ارشد استان فارس برای تسهیل فرآیند فعالیت در این منطقه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه ارائه کرد.

سید ابوالحسن حقایقی گفت: به دلیل همگرایی مناسب روند پیشرفت در منطقه مثبت است و سرمایه‌گذاران و دست اندرکاران صنایع مستقر حسب برنامه زمان بندی شده در حال فعالیت هستند.

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد.

کد خبر : ۴۲۷۵۷۴