خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ایستگاه به ایستگاه قطار شهری اصفهان؛

پایان سفت‌کاری ایستگاه قطار شهری میدان امام‌حسین(ع) تا پایان آذرماه

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۳۶

شهردار اصفهان از پیشرفت ایستگاه به ایستگاه قطار شهری خبر داد و گفت: ایستگاه قطار شهری میدان امام‌حسین(ع) از حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است و 30 آذرماه سال 95 سفت‌کاری آن به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی پیرامون پیشرفت پروژه ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) با حضور مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عباس حاج رسولی‌ها عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و تنی چند از معاونین شهردار، مدیران و پیمانکاران قطار شهری اصفهان برگزار شد.  

مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه برگزاری این جلسه و بازدید از ایستگاه متروی امام حسین (ع) اظهار کرد: فاز نخست قطار شهری اصفهان که آرزوی دیرینه مردم اصفهان بود سال گذشته و فاز دوم آن نیز طی روزهای گذشته افتتاح شد.

شهردار افزود: با توجه به اینکه این قسمت از مسیر عبور مترو در هسته مرکزی شهر واقع شده، تردد و بار ترافیکی بسیاری وجود دارد که برای آن نیاز است ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه کار ایستگاه میدان امام حسین(ع) با سرعت در حال پیشرفت است، اضافه کرد: قرار بوده سفت کاری این ایستگاه 26 ماهه به پایان برسد که با تلاش کارگزاران سختکوش و مدیران 30 آذرماه در انتظار پایان سفت کاری ایستگاه میدان امام حسین(ع) هستیم و امیدواریم طی چند روز آینده قرارداد ظریف کاری این ایستگاه نیز بسته شود.

 جمالی‌نژاد بیان‌داشت: بسیار امیدواریم با همت شبانه روزی همکارانم با لحاظ قوانین و مقرراتی که نیاز است بتوانیم هر چه سریعتر در زمانبندی مدنظر این ایستگاه را نیز به پایان برسانیم.

شهردار اصفهان اولویت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان را تکمیل و راه‌اندازی مترو دانست و افزود: افراد بسیاری درگیر کار در اعماق زیر زمین هستند که البته جا دارد از تلاش و زحمات این عزیزان تشکر کنیم.

60 میلیارد تومان اعتبار برای ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع)
در ادامه محمد نورصالحی سرپرست سازمان قطار شهری و معاون اداری مالی شهرداری اصفهان پیرامون پروژه ایستگاه میدان امام حسین(ع) گفت: عملیات اجرایی ایستگاه میدان امام حسین(ع) از 23 ماه قبل آغاز شده و مرحله سفت کاری آن تا پایان آذرماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه امکان عبور قطار از این ایستگاه از اواخر سال مهیا می‌شود، اضافه کرد: کارهای نازک کاری ایستگاه برای بهره‌برداری نیز به سال آینده موکول می‌شود.

سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان ادامه داد: پس از افتتاح ایستگاه تختی برنامه سازمان قطار شهری ادامه مسیر تا صفه همراه با زمانبندی معقول است تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر این وسیله حمل و نقل ریلی را در اختیار شهروندان اصفهانی قرار دهیم.         

وی با اشاره به مشخصات فنی ایستگاه میدان امام حسین (ع) تاکید کرد: این ایستگاه با زیربنای 22 هزار متر مربع و در محیط میدان امام حسین(ع) که حساسیت‌های میراثی فراوانی در آن وجود دارد، واقع شده است.

معاون اداری مالی شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای این ایستگاه، تصریح کرد: بالغ بر 60 میلیارد تومان اعتبار برای ایستگاه میدان امام حسین (ع) در نظر گرفته شده است که 60 درصد آن مربوط به سفت کاری و 40 درصد دیگر مربوط به نازک کاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز