خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبرداد:

بهره‌مندی 89 درصدی خانوارهای روستایی گلستان از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‌مندی 100 درصد خانوار شهری و 89 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، صفرعلی جمال لیوانی اظهار داشت: هم‌اکنون 100 درصد خانوار شهری و 89 درصد خانوار روستایی استان گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
 
وی افزود: در همین راستا تاکنون در استان گلستان افزون بر 515 هزار 120 خانوار از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند که در این رابطه تعداد 322 هزار و 660 خانوار شهری و 192 هزار و 460 خانوار نیز روستایی است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: در 6 ماه نخست سال جاری نیز تعداد 6245 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده اند که در این زمینه 3736 مورد شهری بوده و 2509 مورد نیز روستایی است.
 
وی گفت: در استان گلستان تاکنون همه 29 شهر استان و 782 روستا ، 514 واحد صنعتی عمده و 64 جایگاه CNG گازرسانی شده است.
 
جمال لیوانی با اشاره به سرد شدن تدریجی هوای استان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و مدیریت صحیح مصرف گاز توسط مشترکین گرامی بتوانیم فصل سرما را به خوبی پشت سربگذاریم و تحقق این امربا همکاری مستمر و بسیار خوب مشترکان بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی میسر می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تاکید بر پرداخت به موقع قبوض گاز بویژه از طریق سامانه‌های الکترونیکی، یکبار دیگر ازمشترکین عزیز خواست تا در پرداخت مطالبات معوقه اهتمام ویژه‌ای به عمل آورده و خادمان خود را برای تداوم خدمات‌رسانی و توسعه این نعمت الهی در اقصی نقاط استان یاری رسانند.
 
جمال لیوانی با تاکید مدیریت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، از مشترکین خواست به صورت مستمر دودکش‌ها را کنترل کرده و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند.
 
مدیرعامل شرکت گاز گلستان اظهار داشت: مشترکین گاز دقت داشته باشند برای محکم کردن شیلنگ‌های گاز از یک طرف به وسائل گازسوز و از یک طرف به لوله‌کشی گاز از بست‌های فلزی مناسب استفاده کنند.
 
وی همچنین تاکید کرد: هرگز آبگرمکن و دیگر وسایل گازسوز را در حمام و فضاهای محدود و بدون تهویه نصب نکنید.

کد خبر : ۴۲۶۲۷۵