خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد 2 برابر نرم کشوری است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۱۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در این استان را 2 برابر نرم کشوری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از باشت، داود راهزادی در نشستی با فرماندار باشت گفت: متاسفانه میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد به حدی بالا است که نرخ مصرف در این استان 2 برابر نرخ کشوری است.

وی با اشاره به برخی آمارهای مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد, اظهارداشت: رشد مصرف برق در استان 10 درصد است درحالیکه  این رقم در کشور به پنج درصد می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تغییر در الگوی مدیریت مصرف را یکی از مهمترین دلایل این افزایش مصرف است.

راهزادی، رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های برق در روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را اولویت اول کاری شرکت توزیع نیروی برق استان برشمرد.

وی از تهیه طرح جامع روشنایی معابر شهر باشت مرکز شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح تهیه و بعد از تامین اعتبار, اجرایی می شود که بعد از اجرایی شدن , مشکلات این بخش رفع می شود.

راهزادی افزود: اصلاح شبکه های برقرسانی روستاهای باشت نیز با تخصیص اعتبارات لازم در سالجاری انجام می شود.

 فرماندار شهرستان باشت نیز هز خدمات 2 ساله شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بطور ویژه تقدیرکرد.

سید مسعود حسینی گفت: شبکه های برق مناطق شهری و روستایی شهرستان باشت در 2 ساله اخیر بنحو قابل قبولی اصلاح و احداث شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در برخی روستاهای بهشت که البته تعداد آنها بسیار ناچیز است نیازمند احداث شبکه هایی برای روشنایی معابر بوده که البته یقین‌داریم این مشکل مانند مشکلات گذشته در سالجاری حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز