خبرگزاری کار ایران

پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری؛

روزنامه‌نگار و پیشکسوت عرصه مطبوعات درگذشت/ تسلیت معاون مطبوعاتی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۵۸۵

علی محمد دهقانی آرانی پیشکسوت عرصه مطبوعات و روزنامه‌نگاری کشور ساعتی پیش به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا، علی محمد دهقانی آرانی که پس از نیم قرن تلاش در عرصه مطبوعات و رسانه، پس از یک دوره تحمل درد و بیماری ساعاتی پیش در تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

یکی از بستگان علی محمد دهقانی به ایلنا گفت:‌ وی دو سال گذشته با بیماری معده و مشکل گوارش در تهران و کاشان تحت چند عمل جراحی قرار گرفته و از حدود 15 روز قبل به علت شدت بیماری در بیمارستان بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

حسن یوسفیان آرانی افزود:‌ سطح هوشیاری دهقانی روز گذشته کاهش یافت و از صبح دیروز به کما رفت و بلافاصله توسط کادر پزشکی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شد ولی اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و محمد دهقانی صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

تسلیت معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت درگذشت علی محمد دهقانی، وی را از پیشکسوتان و تلاشگران دلسوز و فعال عرصه مطبوعات و رسانه کشور توصیف کرد که همواره عمر خود را با عشق و علاقه در راه قلم زنی در نشریات کشور سپری کرد.

دهقانی در سال 1320 در آران متولد شد و در سن 75 سالگی بر اثر بیماری معده و گوارش در تهران دار فانی را وداع گفت.

خبرنگاران، مدیران و کارکنان خبرگزاری ایلنا در کاشان و آران و بیدگل درگذشت این پیشکسوت عرصه رسانه را به جامعه مطبوعاتی کشور خصوصا خانواده ایشان تسلیت می گوید. روحش شاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز