خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت انجمن اسلامی معلمان استان‌اصفهان از دانش‌آشتیانی

انجمن اسلامی معلمان استان‌اصفهان با صدور بیانیه‌ای، از معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام حمایت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، متن بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته به این شرح است:

باسمه‌تعالی

فرهنگیان شریف کشور سال‌هاست مخلصانه و بی‌منت و با شرایطی اغلب دشوار و طاقت‌فرسا در راه اعتلای فرهنگی کشور و سعادتمندی آینده‌سازان عزیز تلاش می‌کنند، ولی تاکنون اقدامات دولت‌های گوناگون کفایت مطالبات به‌حق آنان را نکرده است.

اینک که دولت تدبیر و امید با بررسی عملکرد وزارت آموزش‌وپرورش به این نتیجه رسیده که بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی و اجرایی کشور نیازمند توجه و پویایی بیشتر است.

از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با توجه به اینکه نامزد پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش جناب آقای«فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی» از چهره‌های شناخته‌شده و با سوابق روشن اجرایی است و برنامه‌ها و دیدگاه‌های ایشان مورد تائید جمعی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان آموزش‌وپرورش قرار گرفته، با دادن رأی اعتماد به ایشان دستگاه تعلیم و تربیت را در این مقطع سرنوشت‌ساز یاری نمایند تا به لطف خداوند و حمایت قاطع و بیش‌ازپیش مجلس و دولت با مشارکت وسیع دیگر نهادها و ارگان‌ها به ویژه مردم عزیز ایران، آموزش‌وپرورش در مسیر تحول و پیشرفت قرار گیرد و مشکلات عدیده آن با تدبیر و تلاش به‌تدریج حل شود.

معرفی جناب آقای دانش‌آشتیانی در راستای معرفی وزیران قبلی است که مورد شناخت و اقبال فرهنگیان بودند و البته هریک به دلایلی نتوانستند در این کسوت توفیق خدمت داشته باشند.

عده‌ای امروز مطالبات آرمانی را در مقابل واقعیت‌های موجود قرار داده‌اند تا عملکرد دولت و چهره‌های خدمتگزار را مخدوش کنند؛ در حالیکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی حکایت از درک ایشان نسبت به مشکلات آموزش‌وپرورش دارد که اگر با حمایت همگانی مواجه شود، ان‌شا الله راهگشا نیز واقع خواهد شد.

شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان

۱۰ آبان ۱۳۹۵

کد خبر : ۴۲۴۵۷۰