خبرگزاری کار ایران

درگفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تکذیب شایعه اعتراف پزشک تبریزی

یک فرد نزدیک به خانواده پزشک تبریزی، شایعات مربوط به اعتراف و نقش او در مرگ اعضای خانواده اش را تکذیب کرد.

یکی از نزدیکان خانواده دکتر علیرضا صلحی پزشک تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب شایعه اعتراف صلحی به قتل خانواده خود، عنوان کرد: خانواده دکتر صلحی از ابتدا ترجیح می‌دادند موضوع این پرونده در یک فضای آرام پیگیری شود تا بررسی‌های نهادهای قضائی و انتظامی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات نادرستی هستیم که هم باعث ناراحتی و رنجش خانواده‌های داغدار شده و هم تمرکز بر اصل موضوع را از بین برده است.

او ضمن تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر اعتراف دکتر صلحی به قتل خانواده خود، تاکید کرد: خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای بجای اینکه پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند.

این فرد نزدیک به خانواده دکتر صلحی در پاسخ سوال دیگر ایلنا، در مورد اظهار نظر یکی از نمایندگان تبریز در مورد این پرونده، ابراز داشت: متاسفانه این نماینده محترم تصور می‌کنند کماکان استاندار آذربایجان شرقی هستند و مسئولیت و مجوز دارند در هر موضوعی با اطلاع یا بدون اطلاع اظهار نظر کنند.

او ادامه داد: از مردم فهیم درخواست داریم از پرداختن و انتشار شایعات پرهیز کنند و مطمئن باشند در صورت حصول نتیجه‌ای، این موضوع توسط مسئولان قضائی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۳۹۷۵