خبرگزاری کار ایران

ازهاری خبر داد:

تشکیل بانک اطلاعاتی در منطقه آزاد ماکو

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو از ایجاد بانک جامع اطلاعاتی در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ماکو، ارسلان ازهاری در پانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه با اعلام این مطلب گفت: این بانک اطلاعاتی با هدف جمع آوری اطلاعات لازم در مورد منطقه آزاد در تمامی زمینه ها تهیه و تدوین میشود .

وی با بیان اینکه ادارات و نهاد های منطقه ملزم به ارائه اطلاعات لازم و ضروری برای تدوین این بانک اطلاعاتی هستند افزود: از پژوهش و اطلاعاتی که تمامی ادارات و نهادهای در تمامی زمینه ها و فعالیت خود داشته باشند در این بانک اطلاعاتی استفاده خواهد شد.

 ازهاری خاطر نشان کرد: این بانک اطلاعاتی در این منطقه می تواند منبع  مناسبی برای مراکز علمی و دانشگاهی و پژوهشی باشد .

معاون توسعه منابع انسانی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در مدارس بر برگزاری کلاس های تقویتی در مدارس هم اشاره کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو آماده است تا کمک و مساعدت لازم را در برگزاری این کلاس ها ارائه کند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این جلسه بر توجه به شاخص های توسعه و رشد در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در کنار تحصیل و آموزش به فرزندان خود از معنویات و نماز غافل نباشیم.

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو خواست برای اجرایی کردن و عینیت بخشیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه داشته و تلاش کنند.

یوسف محمدی مدیر آموزش و پرورش ماکو هم در این جلسه با اشاره به آغاز بارش برف در این منطقه و مشکل تردد دانش آموزان و معلمان در مناطق دور افتاده و کو هستانی بر همکاری راه و شهر سازی با این اداره در این منطقه تاکید کرد.

کد خبر : ۴۲۳۱۵۰