خبرگزاری کار ایران

چمن‌گلی:

سلطانی‌فر می‌تواند گره‌گشای مشکلات جدی ورزش و امور جوانان کشور باشد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سلطانی‌فر می‌تواند گره‌گشای مشکلات جدی ورزش و امور جوانان کشور باشد.

عبداله چمن‌گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه گفت: ورزش و جوانان دو رکن بسیار اساسی و مهم جامعه در مسیر اعتلا و رشد است که توجه به این دو مقوله تأثیرگذار می‌تواند نقش به‌سزایی در پیشرفت همه جانبه کشور داشته باشد.

وی با تقدیر از تمامی تلاش‌ها و خدمات ارزشمند محمود گودرزی در مدت زمان تصدی این مسئولیت خطیر که البته با موفقیت‌های شیرین نیز در هر دو بخش همراه بود، گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد، باید با عزمی جهادین و سرمایه‌گذاری هدفمند و با برنامه بسوی کسب موفقیت‌های درخشان و دستیابی به عزت و سربلندی ایران عزیز اسلامی گام برداشت و این خود می‌طلبد تا از فرصت‌های بدست آمده بهترین استفاده را بکنیم.

چمن‌گلی ادامه داد: بهره‌گیری از نیروهای متخصص و صاحب‌نظر و با تجربه در عرصه‌های ورزش و جوانان می‌تواند زمینه‌ توسعه پایدار کشور را در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... فراهم آورد و در این برهه زمانی اعتماد به مدیری با توانمندی و سابقه ارزشمند و قابل توجه می‌تواند رسالت و برنامه‌های خطیر و مهم پیش روی مجموعه ورزش و جوانان را دچار خدشه نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: مسعود سلطانی‌فر مدیر لایقی است که سابقه گذشته ورزشی وی حاکی از درایت و تدبیر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که می‌تواند گره‌گشای مشکلات جدی ورزش و امور جوانان کشور باشد.

چمن‌گلی با تأکید بر وجود ظرفیت‌های غنی و ارزشمندی علمی و تجربی در حوزه ورزش و جوانان که نتایج خوبی را نیز در عرصه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی داشته، گفت: سلطانی‌فر با ورزش و مشکلات آن آشناست و معرفی وی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس، بی‌شک اهمیت موضوع ورزش و جوانان را از نظر دولت تدبری و امید نشان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در پایان ابراز امیدواری کرد همگرایی و همدلی نمایندگان مجلس موجب شود با علم به توانمندی و سوابق ارزشمند مدیریتیسلطانی‌فر مسئولیت خطیر وزارت ورزش و جوانان در ادامه راه با صلابت و قدرت بیشتری تداوم یافته و نتایج آن سلامت و نشاط آحاد مختلف مردم جامعه، دستیابی بر افتخار و غرور ملی در عرصه‌های بزرگ ورزش و فرجام مسائل و مشکلات مرتبط با امور جوانان عزیز این مرز و بوم شود.

کد خبر : ۴۲۲۹۱۱