خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

4 نوع داروی جدید در کرج رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۴۵۴

با حضور وزیر بهداشت، برای نخستین بار در خاورمیانه ، از 4 نوع داروی جدید در فردیس استان البرز رونمایی شد.

به گزارش ایلنا در البرز، مدیر عامل شرکت تولید کننده، امروز در مراسم رونمایی از این داروها، در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس گفت: این داروها، برای نخستین بار به منظور درمان بیماری های پوکی استخوان، هورمن رشد، خود ایمنی و نازایی تولید شده است.

هاله حامدی فر در ادامه، با اشاره به اینکه این شرکت تولیدی در گذشته 13 قلم دارو تولید می‌کرد، گفت: در حال حاضر 17 نوع، دارو در این شرکت تولید می شود.

وی با بیان این که این داروها شامل سینورا، سینوپار، سیناتروپین و سینال اف هستند، افزود: تولید این دارو ها، سالانه 300 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور در پی دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این داروها گفت: این تولیدات جدید در زمره ابزارهای دارو رسان هستند که راحتی تزریق را برای بیمار ایجاد می کنند.

مدیر عامل شرکت تولید کننده این دارو در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت، سال گذشته، 40 میلیون یورو، صادرات دارو به کشورهای لبنان،آذربایجان، روسیه، قزاقستان، سوریه، مالزی، ترکیه و ارمنستان، داشته است.

وی در ادامه گفت: این داروهای جدید، به کشورهای روسیه، ترکیه و آمریکای لاتین صادر می شود و قرار است برای ثبت این داروها در اروپا اقدام شود که فرایند ثبت این داروها در اروپا پنج سال زمان می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز