خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تقدیر دفتر رییس‌جمهور از استقبال مردم استان‌مرکزی

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۴۴۸

دفتر رییس‌جمهوری در پیامی از استقبال پرشور و فراموش‌نشدنی مردم استان‌مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استان مرکزی؛ سرزمین آفتاب و معنویت و حکمت، با مردمانی با ایمان و پرتلاش و حضور اقوام و اقلیت‌های اصیل و شجاع؛ در پناه زاگرس پربرکت و البرز سرافراز، همواره یکی از مراکز مهم ترویج دین و دانش و ادب ایران بوده است. خطه علما و زادگاه اندیشمندانی بزرگ و نقش آفرین، از شخصیت بی‌نظیر تاریخ اسلام و ایران؛ بنیانگذار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)؛ تا مدیران خردمند و دوراندیشی چون قائم‏ مقام فراهانی و امیرکبیر که ایران عزیز را به وادی دانش و فن و توسعه رهنمون ساختند.

مردم شریف و نجیب این دیار در طول تاریخ، و از جمله اولین طلیعه‌های نهضت اسلامی، با بینش و درک عمیق فرهنگی و سیاسی در استقرار و استحکام دو رکن بنیادی حیات ایران عزیز، یعنی حفظ و پویایی اندیشه و مذهب از یکسو و وحدت و یکپارچگی ملی از سوی دیگر، اهتمامی همه‏ جانبه داشته و در صحنه‌های گوناگون دفاع از ایران و ارزش‌های اسلامی پیشتاز بوده ‏اند. ولی نعمتانی همدل و همراه که در سفر خدمتگزاران دولت تدبیر و امید به این استان نیز، با استقبال پرشور و فراموش نشدنی، جلوه‏ای تازه از پیوند با خادمان و اعتماد به منتخب خود را در تاریخ پرافتخار آن سامان، آفریدند.

این منطقه با وجود پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی و مفاخر مذهبی، علمی و سیاسی؛ نیز وجود فضای اجتماعی و اقتصادی امن و آرام و مناسب برخورداری از سرمایه گذاری‌ها و صنایع بزرگ، موقعیت ممتاز جغرافیایی، واقع شدن در مسیر خطوط اصلی انتقال انرژی، قابلیت‏های گسترده در زمینه تولید محصولات باغی، زراعی و دامی و وجود منابع و ذخایر معدنی و جاذبه‌های گردشگری مذهبی و طبیعی، و بسیاری مزیت‌های دیگر، شایسته بهره‏ گیری و تحقق بیش از پیش ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در مسیر توسعه پایدار ملی است.

امید است با اجرایی شدن طرح‏های بزرگ در گستره‌ای از پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، حفظ منابع آب، حمل و نقل، سلامت، صنعت و فرهنگ؛ آهنگ توسعه پایدار در این استان همگام با روند پیشرفت ملی شتاب گیرد.

به پاس استقبال گرم و حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم عزیز استان مرکزی با کاروان دولت تدبیر و امید؛ از اقشار مختلف استان از جمله مردم عزیز شهرهای اراک و خمین، نمایندۀ معزز ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مدیران و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و دستیابی هر چه بیشتر این خطه پر استعداد ایران اسلامی را به توسعه و رونق اقتصادی، از درگاه خداوند مهربان مسألت داریم.

 دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز