خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد:

آزادسازی 56 هکتار از اراضی ملی در البرز

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۲۹۳

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از آزاد سازی 56 هکتار از اراضی ملی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ اردشیر جابری، امروز با بیان این که برای رفع تصرف ها، از ابتدای سال تاکنون اقدام شده است، گفت: در این مدت به استناد ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی 62 فقره پرونده تخریب و تصرف به مساحت 98.5 هکتار تنظیم و جهت طی مراحل دادرسی تحویل مراجع قضایی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این رفع تصرف‌ها به استناد تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی و اجرای احکام قضایی صادره از مراجع قضایی مبنی بر خلع ید صورت گرفته است.

جابری در ادامه، با اشاره به آتش سوزی‌های واقع شده در مراتع استان، افزود: در این مدت 26 فقره آتش‌سوزی اتفاق افتاده که مساحتی بالغ بر 29 هکتار را درگیر کرد که با اقدام به موقع و با بهره گیری از جوامع محلی و ساکنین عرصه های مذکور و همچنین دستگاه های مسئول در این حوزه، به موقع اطفاء و از بروز خسارت های بیشتر در این حوزه جلوگیری شد.

 جابری با اشاره به اجرای طرح کنترل چرای دام در مراتع البرز، گفت: در راستای اجرای طرح کنترل دام، به استناد ماده 44 قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع، 37 فقره پرونده تخلف دامی به تعداد 16 هزار و 806 راس دامی تنظیم و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز