خبرگزاری کار ایران

طی‌حکمی از سوی امیرحسینی؛

معصومی عضو هیات رئیسه انجمن کشتی کارگران کشور شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۶۱۱

طی حکمی از سوی رئیس انجمن کشتی کارگران کشور، همایون معصومی به عضویت هیات رئیسه انجمن کشتی کارگران کشور درآمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی هیات ورزش کارگری استان تهران، صبح امروز همایون معصومی رئیس انجمن کشتی کارگران استان گیلان با حضور در دفتر حسن حمیدی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس انجمن کشتی کارگران کشور حکم عضویت خود در هیات رئیسه انجمن کشتی کارگران کشور را دریافت کرد.

حسن حمیدی در این دیدار ضمن خیر مقدم به همایون معصومی ، از زحمات ایشان و همکاران‌شان در امر میزبانی مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور در بندر انزلی تشکر و قدردانی کرد.

رئیس‌انجمن کشتی‌کارگران کشور استفاده از جوانان در عرصه مدیریت و تصمیم‌سازی، به دلیل توانایی، وجود انگیزه‌های قدرتمند ، شادابی، نشاط، تحرک، پویایی و خلاقیت آنها را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد انتخاب همایون معصومی از خطه کشتی خیز گیلان، استفاده از پتانسیل ، استعدادها و ظرفیت های استان گیلان در کشتی ، مخصوصا کشتی ساحلی باشد که می‌تواند باعث استقبال و توجه جوانان و ایجاد انگیزه در این قشر و در نهایت رشد ، ترویج ، گسترش و شکوفایی کشتی کارگران کشور شود.

معصومی عضو هیات رئیسه انجمن کشتی کارگران کشور شد

بنا به همین گزارش، همایون معصومی به پیشنهاد حسن حمیدی رئیس انجمن کشتی کارگران کشور و طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن کشتی کارگران کشور منصوب شد.

این حکم توسط حسن حمیدی رئیس انجمن کشتی کارگران کشور به همایون معصومی تقدیم شد.

در بخشی از این حکم آمده است :

امید است با استفاده از ظرفیت های فدراسیون و کلیه واحد های تحت پوشش در تحقق اهداف جامعه مخاطب ورزش کارگران و همچنین اشاعه و گسترش ورزش کشتی موفق و موید باشید.

همایون معصومی هم اکنون رئیس انجمن کشتی کارگران استان گیلان و مدیر عامل شرکت تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی نیوساد و مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیوساد هستند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز