خبرگزاری کار ایران

حضور هیئت تجاری پرتغال، در اتاق بازرگانی البرز:

آمادگی پرتغال برای برقراری ارتباط تجاری با بازار های صادراتی کشورهای هدف

مدیرکل بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع کشور پرتغال، بر آمادگی کشور متبوعش برای برقراری ارتباط تجاری ایران با کشورهای آمریکایی و آفریقای جنوبی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، پدروماگیلیان امروز، در حاشیه نشست تخصصی تجار و فعالان اقتصادی البرز و کشور پرتغال، در اتاق بازرگانی استان، گفت: در این سفر، برقراری روابط تجاری نزدیک میان تجار و بازرگانان پرتغالی با فعالان اقتصادی استان البرز را دنبال می‌کند.

پدروماگیلیان خاطرنشان کرد: فرصت پیش آمده در برجام، زمینه ارتباط اقتصادی ایران با کشورها را فراهم کرده و ما نیز با بهره‌گیری از این فرصت، به دنبال گسترش فعالیت‌های تجاری و بازرگانی با البرز هستیم.

این فعال اقتصادی کشور پرتغال، افزود: در صورتی که دو کشور ایران و پرتغال با نیازهای یکدیگر آشنا شوند، می‌توانند با بهره‌گیری از اطلاعات کامل، همکاری دوجانبه‌ای را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه، کشور پرتغال، بازار تجاری انعطاف پذیری دارد گفت: قوانین و مقررات تجاری کشور پرتغال سهل و انعطاف پذیر است و تجار ایرانی می‌توانند از این مزیت در برقراری روابط تجاری برخوردار شوند.

پدروماگیلیان خاطرنشان کرد: مهمتر از همکارهای تجاری، روابط انسانی و اعتماد متقابل بین دو کشور است که می‌تواند تأثیر بسزایی در روابط اقتصادی طرفین نیز داشته باشد.

وی گفت: در این سفر، بدنبال آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و تجاری استان البرز، برای گسترش همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های مختلف تجاری و اقتصادی هستیم.

کد خبر : ۴۲۰۳۷۰