خبرگزاری کار ایران

رئیس تولیت آستان قدس رضوی:

جهالت مدرن و اتو کشیده امروز تفاوتی با گذشته نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۶۱۳

رئیس تولیت آستان قدس رضوی گفت: جهالت مدرن و اتو کشیده امروز هیچ تفاوتی با جهالت گذشته نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در دومین روز کنگره شهدای خراسان شمالی که با حضور طلاب و دانشجویان این استان برگزار شد، شهدای گرانقدر روحانیت را بالاترین رقم شهدای اقشار در جامعه دانست و رمز ماندگاری شهدای عالیقدر اسلام را یاد، هدف ، مقصد و مقصود آنها در اخلاص آنها اعلام کرد.

وی با تاکید بر این که پیشرفت جامعه تنها توسعه آن در حوزه صنعت نیست، گفت: اگر جامعه بتواند سه رکن اخلاق، معنویت، عدالت و تمام روابطش را براساس دین و آموزه های دینی تنظیم کند این جامعه پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: امروز بزرگترین بداخلاقی‌ها و بی‌اخلاقی ها جامعه غربی نسبت به جامعه بشری در حال انجام است و آنچه تمدن غربی به دنیا نشان می‌دهد پیشرفت در حوزه صنعتی است حال این که مگر پیشرفت در حوزه صنعتی به معنای پیشرفت در تمام حوزه ها است.

وی افزود: در این راستا در حال تهیه بسته‌هایی به نام‌های پیشرفت اخلاقی، صنعتی، پزشکی و ... و پیشرفت در تمام حوزه ها هستیم همه این‌ها باید سکویی برای رشد و پیشرفت انسان باشد.

وی متذکر شد: امروز ظلمی که در جامعه شکل گرفته از سوی جوامعی است که مدعی پیشرفت وتوسعه یافتگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 70 سال است که مردم فلسطین بی خانمان شده اند از دست همین تمدن  صهیونیست که مدعی مردم مغرب زمین و تمدن استکباری است .

حجت الاسلام رئیسی متذکر شد:  ما داعش را یک جریان دینی و مذهبی اتصال به اهل سنت و جریان فکری نمی دانیم.

داعش و القاعده یک جریان دست ساخته صیهونیست است

وی با بیان این که داعش و القاعده یک جریان دست ساخته صیهونیست است، گفت: این گروه برای اختلاف افکنی  در جامعه اسلامی و ریختن خون مسلمانان در دفاع از عراق و سوریه وتمام اهدافی که استکبار جهانی دنبال می کند، حضور دارد.

وی انقلاب اسلامی را استمرار راه شهدا و امتداد جریان عاشورا دانست و گفت: کنگره شهدا یعنی مقاومت مردم یمن که بیش از یک سال است در مقابل تجاوز آل سعود ایستادگی و مقاومت کردند.

آل سعود  امتداد جریان استکباری یزیدیان است

وی افزود: آل سعود امتداد جریان استکباری یزیدیان است که ما در منطقه در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کردیم.

رئیس تولیت آستان قدس رضویی با بیان این که اصل جهل زدایی به برکت عاشورا ایجاد شده و نمی‌توانند پنهان کنند، گفت:خون ابی عبدالله در عالم بشریت و خون شهدای عالی قدر خراسان شمالی و تمام شهدا امروز جهل زادیی می کند.

وی با تاکید بر این که امروز جهالت مدرن و اتوکشیده هیچ تفاوتی با جهالت گذشته نمی‌کند، تصریح کرد: اکنون جهالت امروز به عنوان تمدن و شاخص تمدن زشت ترین کار را در جامعه اسلامی معرفی می‌کند و می خواهند بگویند اگر جامعه همجنس باز است آن جامعه ، جامعه متمدن است.

وی افزود: این درحالی است که این شاخص بدترین تحجر و زشت‌ترین کار حیوانی است نه شاخص تمدن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز