خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرای سرشماری گیلان:

پیشرفت و توسعه بدون داشتن آمار دقیق محقق نمی‌شود/مردم را به استفاده از فضای مجازی عادت دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۲۵۵

مدیر اجرای سرشماری گیلان گفت: دلیل انجام سرشماری این است که می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رضوان‌شهر، رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان در جریان بازدید از ستاد سرشماری رضوان‌شهر بیان داشت: رضوان‌شهر یکی از شهرستان‌های رده بالای استان در زمینه سرشماری است و تاکنون ۱/۵ درصد از بقیه شهرستان‌های گیلان پیش افتاده است.

کیوان محمدی با بیان اینکه امسال برای اولین بار سرشماری اینترنتی در کشور برگزار می‌شود، گفت: دلیل  انجام سرشماری این است که می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم و این مهم با داشتن آمار و اطلاعات دقیق ممکن می‌شود و بدون داشتن آمار امکان ندارد جایی پیشرفت و توسعه پیدا کند.

محمدی به مزایای سرشماری اینترنتی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به جای کاغذ، اینترنتی و مجازی ثبت‌نام می‌کنیم چون دنیای ما دنیای اینترنت و سرعت است. ما می‌توانیم مانند کشورهای دیگر اورگانیزه‌تر کار کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان تاکید کرد: باید مردم را عادت دهیم از فضای مجازی مفید و بهینه استفاده کنند. وقتی ما تاکید داریم حداقل  30 درصد مردم سرشماری را به صورت اینترنتی انجام دهند برای آیندگان است و باید فضایی ایجاد شود که از اینترنت به خوبی استفاده کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم خانواده‌ها مانند تلویزیون و امثال آن از اینترنت استفاده کنند، بیان داشت: سال 95 آغاز عصر عمومیت بخشیدن به اینترنت و فضاهای مجازی در ایران است و باید تلاش کنیم الگوی رفتاری را در جامعه ایجاد کنیم که کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز