خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

نگران کوتاهی مسوولان در عرصه های علمی و فرهنگی کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۱۶۷

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون و باوجود تمامی پیشرفت هایی که به برکت انقلاب اسلامی رخ داده اما نگران کوتاهی مسوولان در عرصه های علمی و فرهنگی کشور هستیم.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج گردون در جشن تجلیل از تیم رباتیک و هوش سفید این شهرستان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: تاسف می خوریم که بگوئیم که از وضعیت کنونی کوتاهی مسوولان در عرصه های علمی و فرهنگی کشور نگران هستیم اما این واقعیتی است که نمی شود کتمان کرد.

وی با تشریح وضعیت کنونی عرضه‌های علمی و فرهنگی کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران، اظهارداشت: همه می دانیم که توسعه و تعالی غرصه های فرهنگی و علمی سبب جلوگیری از انجراف جوانان و موفقیت های بعدی خواهد بود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود، آفت اساسی عرصه های فرهنگی و علمی را سیاست زدگی و سیاست عنوان کرد.

تاج گردون گفت: باید مسوولان عرصه های علمی و فرهنگی بازی های سیاسی را کنار گذاشته و زندگی مردم را با سیاست و سیاست زدگی تداخل نکنند.

وی وجود هیئت های علمی موفق در مراکز دانشگاهی را گامی بسمت و سوی تعالی و موفقیت یک مرکز دانشگاهی ذکر و خاطرنشان کرد: یک هیئت علمی موفق نباید سبب قطع پای دانشجو از محیط دانشگاهی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مسوولان دانشگاهی بایستی بسترهای شور و نشاظ را در جامعه فراهم کنند.

تاج گردون از تغییر دیدگاهها در حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف اظهار خوشحالی کرد و یادآورشد: خوشحالم که بگویم در جمع های سیاسی ، فرهنگی و علمی دیارم ، دیگر حرف های سوپرمارگتی را نمی شوم.

به گزارش ایلنا، در پایان این جشن از 26 عضو تیم رباتیک و هوش سفید گچساران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز