خبرگزاری کار ایران

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج خبرداد:

دندان مامور شهرداری یاسوج شکست و ضاربان متواری شدند

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۰۴۷

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن دندان های یکی از ماموران شهرداری این شهر در زمان جمع آوری دستفروشان غیرمجاز در خیابان بیمارستان شهید بهشتی خبرداد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، کرم الله غلامیان در جمع خبرنگاران رسانه‌ها  گفت : دست فروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی به ماموران اجراییات شهرداری یاسوج حمله کرده و آنان را مصدوم کردند .

وی افزود: عصر پنجشنبه درحین تذکر لسانی به دستفروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ، دست فروشان با حمایت چند مغازه دار در جوار این مرکز درمانی به ماموران اجراییات حمله‌ور شدند.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تشریح درگیری بین پرسنل شهرداری این شهر با دستفروشان غیرمجاز در مناطق مختلف شهری بویژه خیابان‌های منتهی به بیمارستان شهید بهشتی و میدان هفت تیر یاسوج، تصریح کرد: در این درگیری، دندان یکی از ماموران اجراییات شکست که پرونده ای در این زمینه در پاسگاه انتظامی تشکیل شده است .

غلامیان تعداد ضاربان را سه نفر عنوان و از متواری شدن آنان بعد از درگیری خبرداد و یادآور شد: با استفاده از دوربین‌های مداربسته فروشگاه ها و بیمارستان ضاربان شناسایی وتحویل قانون خواهند شد.

وی افزود: خیابان‌های منتهی به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل ازدحام همراهان بیمار عصر پنجشنبه‌ها ترافیک شدیدی ایجاد می شود.

غلامیان گفت: متاسفانه پهن کردن بساط دستفروشان در پیاده روهای اطراف بیمارستان مشکلاتی در تردد عابران ایجاد می کند و با حضور عابران درخیابان‌ها بارها شاهد تصادفات دلخراشی بوده ایم.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، مهاجرت های بی رویه سبب حاشیه‌نشینی گسترده برای شهر یاسوج شده که مسئولان را نیز در این زمینه نگران کرده است.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 150 هزار نفر را در خود جای داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز