خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام:

اهداء ۵۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد استان به مناسبت دهه امامت و ولایت ۵۰ مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه با اعتبار یک میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت اهداء کرد.

فرید محبی به ایلنا در یاسوج افزود: تعداد ۶۲۲ نوعروس با حمایت های این نهاد و اهداء کمک هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در سال جاری راهی خانه بخت شده اند.

وی با بیان اینکه ۴۳۶ مورد کمک به داماد با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است، اظهارداشت: تعداد افراد پشت نوبت دریافت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۶۴ نفراست.

مدیرکل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد یک هزار و ۲۹۱ نوعروس، ۵۴۸ هدیه ازدواج و ۲۵ مورد ازدواج مجدد پشت نوبت هستند و در این خصوص خواستار مشارکت خیران، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان هستیم. 

محبی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای نوعروسان از دیگر برنامه های کمیته امداد است که در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰۴ نفر با اعتبار ۷۷ میلیون ریال در زمینه های آموزش مسائل دینی و بهداشتی آموزش های لازم را فراگرفته اند. 

وی گفت: اهداء ۲ هزار و ۵۶۳ مورد کمک هزینه ازدواج و جهیزیه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال و آموزش دو هزار و ۵۷۰ نفر با هزینه ۶۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از خدمات کمیته امداد در زمینه ازدواج در سال گذشته است. 

کد خبر : ۴۱۳۰۲۸